Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Peugeot 206
Hatchback 1.6 i 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja Zavoli Winner zakładana przy przebiegu 180 tys.km. Spalanie unormowane na granicy 8-8,5l/100km w cyklu mieszanym. Instalacja ma 2 lata, od chwili montażu przechodziła cykliczne przeglądy. Nic złego się nie dzieje. Silnik też dobrze pracuje na gazie. Nie ma szarpania, spadków mocy, odpalanie bez problemu.
4,5
Volkswagen Bora
Sedan 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Instalacja świetnie się sprawdza od momentu montażu minęło już 7 miesięcy i mogę w pełni świadomi zostawić pozytywną opinię. Oda samego początku silnik pracował poprawnie nie było żadnego szarpania, czeków itp. Auto jest nadal dynamiczne a zarazem dużo ekonomiczniejsze.
5,0
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 22 tys. km
użytkowana przez: 115 tys. km
Bardzo dobra instalacja. Bezawaryjnie mi służy od 2015 r. Przy przebiegu 115 tys. km wymiana filtrów i kontrola parametrów. Pan Mirek, zawsze pomocny, miły i sympatyczny, przynajmniej dla mnie :). To już czwarta instalacja jaka montowałem w tym w zakładzie. Dwie w moich samochodach (poprzednio Honda Accord 2,0 VVt-i, dwie w samochodach rodziny.
4,5
Toyota Avensis III
Wagon 1.6 Valvematic 132KM 97kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
Polecam. Gaz brc sequent 32
5,0
Fiat Sedici
Hatchback 5d 1.6 16v 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 zamontowana zaraz po gwarancji. Na gwarancji proponowali mi Tartarini ale za podwójną cenę. Na BRC auto śmiga aż miło. Spalanie w granicach 10l/100km, zależy od warunków. W instalacji przez trzy lata zmieniałem jak na razie filtry, do tego sprawdzanie ustawień i map podczas przeglądów. Moc została, spalanie stabilne. Nie mam się do czego przyczepić
4,5
Nissan Murano I
SUV 3.5 i V6 24V 234KM 172kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Przejechałem na instalacji dobre 120 tys km. Przez cały ten okres nie było żadnych problemów instalacja dobrze sobie radzi z tym silnikiem. Nie ma żadnego przymulania na gazie. Osoby które jeżdżą na pb wiedzą ile ten potwór potrafi spalić dlatego montaż jest tu wskazany.
5,0
Seat Leon III
Hatchback 1.4 TSI 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 45 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Instalacja założona BRC SDI 2.0. Była to najtańsza i zarazem najlepsza opcja z dostępnych. Przekonałem się o tym po przejechaniu 100 tys.km. Nic nie musiałem absolutnie robić poza standardowymi przeglądami i wymianą części eksploatacyjnych.
5,0
Renault Grand Scenic II
Grand Scenic 1.4 TCe 16v 130KM 96kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Nie czuć różnicy w jeździe, za to miła niespodzianka czeka za każdym razem przy dystrybutorze.
5,0
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 16V 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Instalka Zavoli Winner. Montowana 3 lata temu, była stosunkowo niedroga więc nie wymagałem cudów. Ale jak przejeździłem bezawaryjnie 3 lata i blisko 90 tys.km to moge powiedzieć, że wybór okazał się dobry. Wymieniałem jedynie filtry, wtryski nie były ruszane. Poza tym nic się nie działo.
4,5
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 12V 64KM 47kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 240 tys. km
Mam przejechane 240000 km na instalacji. Wtyk czasie mailem tylko jedna wymianę wtryskiwaczy i reduktora. Ogólne bez problemów. Śmiało mogę polecić.