Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Kombi (242) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 275 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Adam
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
Turbina zaczęła przepuszczać olej, samochód mocno kopcił. Regeneracja w "profesjonalnym warsztacie" Turbo-Service na ul. Obozowej 82a w Warszawie to było wyrzucenie pieniędzy w błoto. Oczywiście regenerując turbinę wymieniłem olej i filtr. Niestety po przejechaniu 5 tysięcy km samochód znowu brał olej kopcił... Nie polecam regeneracji w "warsztacie" na Obozowej 82a. Jak biorą do naprawy to jest miło ale później zamiast rozpatrzyć reklamację...
2,0
~Piotrek_1982
Opel Astra G
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Auto ma obecnie przebieg 85 tys km. Jeszcze niedawno dalbym 5 ale niestety zblizajac sie do 100000 km. wychodza usterki. Zaczelo sie od wybitych mocnowan amortyzatorow. Same amortyzatory przednie tez nadaja sie juz do wymiany (jeden cieknie) a to juz koszt ok. 500 zl., co gorsza podejzane stuki dochodza z maglownicy, tutaj naprawa to juz koszt rzedu 1.5/2 tys. zl. Zauwazylem rowniez ubytek cieczy chlodzacej silnik co moze swiadczyc o...
4,0
~Hitman3003
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Poważne usterki, z którymi miałem do czynienia zwykle związane są z eksploatacją samochodu. Po przejechaniu 300 tys. km zauważyłem problemy ze ślizgającym się sprzęgłem - zestaw nowego to ok. 400-450 zł, wymiana to kolejne 200-250 zł. Nic strasznego, gdyż sprzęgło wymienia się co ok. 150 tys. km. Podobnie jest ze wszystkimi innymi elementami zużywającymi się w aucie. Aczkolwiek należy się minus za zawór EGR (recyrkulacji spalin), gdyż...
2,0
~toor
Opel Astra G
Kombi 1.7 CDTI 80KM 59kW
mam auto od pół roku z kawałkiem i już wiem gdzie są wszyscy elektromechanicy i elektronicy w okolicy. elektrozawory, czujniki, wyskakujące kontrolki to problem z jakim w innym aucie jeszcze się nie spotkałem. żadna z nich nie spowodowała ze nie dojechałem do domu z trasy ale kto wie jak tak dalej pójdzie a koszty eksploatacji rosną. wszyscy powtarzają też że w tych silnikach lepiej lepszą ropę tankować i na lepszych stacjach, może poprzedni...
4,0
~Tomasz
Opel Astra G
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Przez 5 lat w zasadzie tylko dwie poważne sprawy, które całkowicie unieruchomiły pojazd: 1- awaria alternatora, 2 - awaria pompy paliwa (za często jeździłem na minimum zbiornika). Po za tym trzeba było zrobić - ale to bardziej z rozsądku niż z musu, aby samochód dało się użytkować - tarcze i klocki hamulcowe i klocki, linkę hamulca ręcznego, wymienić przewody hamulcowe (zalecenie diagnosty), uszczelka pod pokrywą zaworów, remont zawieszenia...
3,0
~Marcin
Opel Astra G
Kombi 1.7 CDTI 80KM 59kW
Ooo tu jest zle. Ogólnie moge sie czepic silnika więc: czujnik prędkości wałka obrotowego 450 zl( samochód gasł- diagnozoawli pompe paliwa), simeringi przy rozrzadzie ( koszt części ok 80 zl ale robota...), pekniety przewod układu chłodzenia i awaria na drodze z małym dzieckiem...wakacje. Sprawa sie zakończyla na wymianie przewodu gumowego koszt przewodu 30 zl ( sam zrobiłem. Ogólnie minusem tego jest to ze psuł sie w trasie daleko od domu i...
4,0
~*adrianoe*
Opel Astra G
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
przez te 1,5 roku miałem tylko jeden problem. poszła pompa wody i sie okazało że ogólnie sama pompa jest wadliwa a ciężko dostać było inną więc musiałem zakupić dosłownie taką samą nową i założyć a co się z tym wiąze pasek rozrządu. poza tym żadnych problemów poważnych. żadnych kłopotów z blacharką - wszystko co złe to sąsiedzi którzy nie potrafią metrowym autkiem zrobić zatoczki na polu o długości 2,5 metra :) jeśli miałbym się przyczepić na...
4,0
~silverman
Opel Astra G
Kombi 1.6 8V 85KM 63kW
nie mam uwag, jak do tej pory nic się nie dzieje , jedynie musiałem uzupełnić czynnik chłodzący w instalacji od kilmy, no i na własne życzenie wymieniłem rozrząd ( komplet) po 80 tys. choć producent zaleca w tym silniku (1.6 8V ) po 120 tys. - faktycznie - wszystkie elementy rozrządu były jak nowe - żadnych sladów zużycia :), a jeszcze jedno - w tej chwili puściła z jednej strony poduszka silnika i troszkę kołysze kabina przy ruszaniu z...
3,0
~PODRÓŻNIK
Opel Astra G
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
UWAGA!!!!!!! W MIEŚCIE ŻYRARDÓW SAMOCHODAMI HANDLUJE FACET, KRĘTACZ PISZĘ ŻE JEST PIERWSZYM WŁAŚCICIELEM A KUPUJE USZKODZONE I NAPRAWIA, W TRAKCIE ROZMOWY TELEFONICZNEJ ZAPEWNIA ŻE WSZYSTKO JEST OK A SZPACHLĄ SMIERDZI Z DALEKA, FACET MA OKOŁO 60 LAT I TO JEST JEGO NUMER TELEFONU 609099208, JA JECHAŁEM 300 KM NA DARMO. NA DZIEŃ 23 V 2013 SPRZEDAJE ASTRE I ZAFIRE OSTRZEGAM PRZED NIM
4,0
~now.marcin@wp.pl
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
Z poważnych napraw to była wymieniana piasta odpowiedzialna za brak ABS ,koszt piasty 350 zł + wymiana 100zł.Linka ręcznego 190 zł ,klima czyli sprężarka (regeneracja)+ chłodnica wszystko około 1500 zł . Rada jeśli nie działa klima gdy kupujesz samochód lub gdy ci ktoś powie że nie nabita to znaczy że jest sypnięta .Jeszcze jedna poważna sprawa to karoseria jest mało odporna na rdzę .
Opel Astra G Kombi