Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 251 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
218 opinii
Powyżej 20%
31 opinii
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
215 opinii
2-3 razy rocznie
29 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
5 opinii
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
239 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
10 opinii
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
225 opinii
Dobrze
20 opinii
Przeciętnie
2 opinie
Źle
2 opinie
Bardzo źle
2 opinie
5,0
Chevrolet Aveo T300
Hatchback 5d 1.2 86KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Auto zagazowane po roku od zakupu BRC SQ 24, do dziś zrobiłem na gazie już ponad 30 tys.km. Jestem po 2 przeglądzie, jedyne co było do tej pory robione to wymiana filtrów, no i kontrolna regulacja na samym początku. Jak na razie zero kosztów związanych z instalacją, żadnych problemów. Koszt montażu już się dawno zwrócił.
5,0
Chevrolet Cruze
Sedan 1.6 16V 117KM 86kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Dość szybko zdecydowałem się na lpg, bo jednak benzyna za drogo wychodzi. Teraz mam założone BRC SQ 24 i po półtorej roku przejechane prawei 25 tys km na gazie. Spalanie takie samo jak na benzynie, za to tankowanie o niebo tańsze, Instalacja zwróciła się po niecałym roku
4,5
Chevrolet Epica
Sedan 2.0 24v 143KM 105kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 49 tys. km
brak problemow
5,0
Skoda Rapid II
Liftback 1.2 MPI 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Niewielki silnik, ale z gazem bardzo dobrze mu się pracuje. Instalacja założona poprawnie (BRC SQ 32), przede wszystkim dobrze wyregulowana bo spalanie nie wzrosło za dużo, ostatnio odnotowałem ok 8% więcej niż benzyny co uznaje za rewelacyjny wynik.
5,0
Hyundai i20 II
Coupe 1.2 MPI 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Auto świetnie sprawuje się na gazie. Instalacja fabryczna BRC SQ montowana po 1000 km, czyli jak już się trochę oswoiłem z autem. Silnik pracuje równo, gaz szybko się przełącza. Dużym plusem jest naprawdę niskie spalanie bo na Pb miałem ok 7,5/100 km w mieście a na gazie ok 8/100 km.
5,0
Toyota Camry VI
Sedan 2.4 i 16V VVT-i 167KM 123kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 94 tys. km
2.4 to bardzo wydajny silnik z kulturą pracy, instalacja lpg BRC Sequent 32, spisuje się bez zarzutu. Jest w co przydusić, spalanie lpg na dobrym poziomie. Spokojnie można gazować!
5,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik nieźle pracuje na tym BRC. Lepiej niż na poprzedniej instalacji (Skoda i STAG). Może to kwestia regulacji, może reduktora w każdym bądź razie spalanie procentowo jest mniejsze, a i szybciej przełącza na gaz.
5,0
Chrysler Town & Country IV
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 278 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zimą późno przełaczał, ale wystarczy na chwilę zjechać na pobocze i przełączy.
5,0
Ford Fusion
Mikrovan 1.4 Duratec 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 88 tys. km
użytkowana przez: 128 tys. km
Fajny silnik, niewielkiej pojemności w pełni nadający się do lpg. Instalacja brc sequent 32, przejeździłem na niej już 5 lat i złego słowa powiedzieć nie mogę. Spalanie na dobrym poziomie, jeździ się płynnie zarówno jak i na pb tak i na lpg. Można śmiało gazować.
5,0
Volkswagen Sharan I
Van 2.0 i 116KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 39 tys. km
użytkowana przez: 46 tys. km