Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 251 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
218 opinii
Powyżej 20%
31 opinii
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
215 opinii
2-3 razy rocznie
29 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
5 opinii
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
239 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
10 opinii
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
225 opinii
Dobrze
20 opinii
Przeciętnie
2 opinie
Źle
2 opinie
Bardzo źle
2 opinie
5,0
Kia Ceed I
Hatchback 5d Facelifting 2.0 DOHC CVVT 143KM 105kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
W zasadzie od nowego jeżdżę na LPG , i nie ma żadnej różnicy między benzyną tylko koszty są dużo niższe .
5,0
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 136KM 100kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 119 tys. km
użytkowana przez: 112 tys. km
Instalacja firmy Brc sq bardzo dobrze współpracuje z 136KM, silnik pracuje równo bez zakłóceń. Na lpg nie ma spadku mocy więc bmw zachowuje klasę. Spalanie na dobrym poziomie, oszczędności są. Można śmiało gazować!
5,0
Volvo S40 I
Sedan 1.8 16V 122KM 90kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Silnik na lpg pracuje idealnie.Równo,idzie z dołu i nie ma problemu z mocą.Elastyczność i przyśpieszenie jak na benzynie.Jednak wypada regularnie serwisować i dbać o instalację.
4,8
Lincoln Navigator I
Terenowy 5.4 V8 32V 304KM 224kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 117 tys. km
użytkowana przez: 104 tys. km
32 V8 to dobry silnik do lpg, potrzebuje trochę mocy, to fakt ale sq od Brc radzi sobie z tym bardzo dobrze. Przejście na lpg bardzo płynne, nie ma spadków mocy. Silnik z lpg pracuje równo, dla mnie można montować!
5,0
Lexus RX II
Terenowy 300 204KM 150kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 102 tys. km
Silnik pracuje bardzo równo, bez zakłóceń. Brc sq to była moja pierwsza jakakolwiek przygoda z lpg, wcześniej miałem diesla. Na tą chwilę silnik już ma powyżej 200tys km a nadal pracuje należycie. Spalanie lpg również na dobrym poziomie.
5,0
Mini One I
Hatchback 3d 1.6 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 101 tys. km
użytkowana przez: 96 tys. km
To już moje drugie Mini z lpg. Druga instalacja firmy Brc, bo jak dobre to nie ma co zmieniać... Silnik 1.6, instalacja sq 32. Spalanie około 8-9l/100km. Silnik pracuje równo, bez zakłóceń, płynne przejście na lpg, można śmiało montować!!!
5,0
Peugeot 206
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Jeździ się na tej instalacji bezproblemowo. Zamontowana z głową, ładnie przełącza się na gaz. Nic złego się nie dzieje. Silnik pracuje równo, spalanie w normie.
5,0
Mazda 323 VI
F 2.0 16V Sport 131KM 96kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 185 tys. km
użytkowana przez: 79 tys. km
Pomimo dużego przebiegu instalacja zamontowana 3 lata temu sprawuje się bez zarzutu. Montaż w centrali Czakramu oceniam bardzo pozytywnie.
5,0
Mazda 6 II
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 47 tys. km
użytkowana przez: 103 tys. km
Instalacja już kilka lat. Komponenty od BRC, spalanie na bardzo dobrym poziomie. Instalacja się już dawno zwróciła, nie odczuwam żadnych spadków mocy. Silnik pracuje równo i gładko.
5,0
Ford Escape I
SUV 2.3 i 16V 4WD 155KM 114kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 48 tys. km
Przy sporym silniku trzeba szukać oszczędności a to jest chyba najlepsze rozwiązanie :) .