Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 251 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
218 opinii
Powyżej 20%
31 opinii
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
215 opinii
2-3 razy rocznie
29 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
5 opinii
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
239 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
10 opinii
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
225 opinii
Dobrze
20 opinii
Przeciętnie
2 opinie
Źle
2 opinie
Bardzo źle
2 opinie
5,0
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 73KM 54kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Instalacja (BRC SQ 32) zakładana była zaledwie 3 m-ce temu, ale zrobiłem już na niej blisko 5 tys km. Sprawdzona w różnych warunkach i na różnych drogach. Z moich obserwacji silnik pracuje równo, praktycznie tak samo jak na benzynie. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
5,0
Opel Zafira C
Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Zakład jak na razie odwiedziłem raz - przy montażu i regulacji. Założona instalacja - BRC SQ 32, zbiornik Stako 630/47. Spalanie w normie podanej przez zakład, sprawdzane na trasie i w mieście. Silnik pracuje poprawnie, bardzo równo zarówno na gazie, jak i na benzynie. Nie ma żadnych skoków, szarpnięć.
4,8
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 91 tys. km
użytkowana przez: 11 tys. km
Instalacja gazowa BRC SEQUENT 32. Na razie przejechane 11 000 km bezproblemowo. Auto jeździ poprawnie, a tankowania naprawdę przyjemne. Kontrola luzów zaworowych co 20 tysięcy i powinno być OK. Na szczęście regulacja tylko na śrubkę więc koszty to tylko uszczelka plus robocizna.
5,0
Volvo V40 I
Kombi 1.8 16V 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 246 tys. km
użytkowana przez: 98 tys. km
Instalacja BRC montowane w firmie Czakram. Przejechałem już na niej blisko 100 tys.km i dopiero teraz mogę coś więcej o tym napisać. Na pewno było warto. Wtryski i reduktor dalej z pierwszego montażu, nie trzeba było nic regenerować ani tym bardziej wymieniać. Jedyne co to filtry, które już po jakimś czasie wymieniałem sobie co 10 tys.km plus sprawdzanie i regulacja luzów....
5,0
Opel Meriva II
Mikrovan Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 14 tys. km
5,0
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 49 tys. km
użytkowana przez: 61 tys. km
Warsztat robiący dobrą robotę. Instalacja Brc Sequent Alba, pracuje bardzo dobrze. Silnik pracuje bez zarzutu, średnie spalania lpg około 8l, średnia ilość km około 23tys. Autem robię spore dystansy, jazda jest komfortowa!
5,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 175 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Montaż gazu do tego silnika to był strzał w 10. Instalacja BRC SQ 32 pracuje bez najmniejszych zastrzeżeń. Silnik pracuje równo, nie traci na mocy. Nie ma szarpania na zimnym silniku, szybko przełącza się na gaz. Nie wraca na Pb nawet przy dociśniętym gazie i zwiększonych obrotach. Generalnie dobra regulacja ustawień
5,0
Fiat Punto Grande Punto
Hatchback 5d 1.4 16V 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Silnik dobrze spisuje się na lpg, nie ma z nim problemów. Średni brzebieg roczny około 20-25tys km. Instalacja Brc Sequent Alba, koszty inwestycji już się zwróciły. Montaż oceniam jako dobry.
5,0
Fiat Punto Grande Punto
Hatchback 5d 1.4 16V 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 61 tys. km
użytkowana przez: 57 tys. km
Silnik dobrze spisuje się na lpg, nie ma z nim problemów. Średni brzebieg roczny około 20-25tys km. Instalacja Brc Sequent Alba, koszty inwestycji już się zwróciły. Montaż oceniam jako dobry.
4,3
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.5 VVT 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 78 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km