Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 251 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
218 opinii
Powyżej 20%
31 opinii
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
215 opinii
2-3 razy rocznie
29 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
5 opinii
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
239 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
10 opinii
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
225 opinii
Dobrze
20 opinii
Przeciętnie
2 opinie
Źle
2 opinie
Bardzo źle
2 opinie
5,0
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 141 tys. km
użytkowana przez: 87 tys. km
1.1 to fajny, mały silniczek, z lpg radzi sobie bardzo dobrze. Instalacja KIT ALBA od BRC, nie ma z nią problemów. Silnik pracuje równo, na lpg nie zamula.
4,5
Toyota Avensis II
Sedan 1.6 VVT-i 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Zrobiłem na gazie 80000 tys km, jeszcze nie jest to dużo ale przez cały ten okres użytkowania nie miałem żadnych problemów z instalacją BRC, można spotkać sporo opinii, że jest droga w serwisowaniu ale ja się z nią nie zgadzam, serwisuje się ją jak każdą inną instalację i koszta są na normalnym poziomie. Pozdrawiam
4,5
Opel Vectra C
Hatchback 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 112 tys. km
użytkowana przez: 800 tys. km
Bardzo dobrze, że zamontowałem taką instalację. Super się jeździ, żadnych problemów. Polecam wszystkim.
5,0
Renault Megane II
Kombi 1.4 i 16V 98KM 72kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 285 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
powiedziałbym, że nawet lepiej jak na PB, ale to zasługa dobrej regulacji
5,0
Nissan Qashqai I
Crossover 1.6 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 38 tys. km
użytkowana przez: 92 tys. km
Auto pracuje na lpg dobrze, nie mam z nim problemów. Instalacja zamontowana Brc Sequent 32 + lubryfikacja. Trochę już km na lpg przejechałem, fajnie się spisuje, silnik pracuje płynnie i równo.
5,0
Audi A3 8P
Hatchback 3d 2.0 FSI 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Wszystko pracuje idealnie na gazie. BRC zamontowane przy ponad 200 tys przebiegu i auto dalej chodzi jak marzenie. Równa praca silnika, szybko przechodzi na gaz, no i spalanie gazu to nie Pb, koszty duuużo niższe
5,0
Audi A3 8P
Hatchback 3d 2.0 FSI 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 67 tys. km
U mnie od prawie 3 lat auto jeździ na BRC SQ 24. Jak na razie wszystko pracuje idealnie, nic niepokojącego się nie wydarzyło. Jestem właśnie po 4 przeglądzie. Jedynie regularna wymiana filtrów, sprawdzanie luzów i już. Spalanie w normie, praca silnika również praktycznie tak samo jak na benzynie.
2,5
BMW Z4 E89
Roadster sDrive28i 245KM 180kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 8 tys. km
użytkowana przez: 14 tys. km
4,5
Skoda Fabia I
Sedan 1.4 80KM 59kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 82 tys. km
użytkowana przez: 630 tys. km
Przy cenie gazu 1,6 złotego za litr LPG (cena IV 2016) mówi sama za siebie. Instalacja zwróciła się po 8 miesiącach. Roczny koszt wynosi mnie 500 zł. W tym przegląd techniczny (coroczny), wymiana świeć, oleju i filtrów, w tym robocizna warsztatu samochodowego i LPG.
5,0
Hyundai i30 II
Hatchback 3d 1.6 GDI 135KM 99kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik pracuje równo, bez skoków i szarpnięć. Do tego spalanie stosunkowo niskie - zaledwie ok 8% więcej tego co na benzynie co znacząco przekłada się na koszty jazdy. Jak na razie po 20 tys. km i pierwszym przeglądzie wszystko jest idealne. Nie mam nic do zarzucenia.