Szukaj

Oceny Rover 200 II

Podsumowanie 99 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Rover 200 II - Oceń swoje auto
4,13
średnia ocena z 99 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
84%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Rover 200 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Rover 200 II – wybierz silnik

Silniki Benzynowe Rover 200 II
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla Rover 200 II
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
4,13
15 ocen

Najnowsze oceny Rover 200 II

3,9
~ReFLeX
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
4,5 gwiazdki. Za bardzo małe pieniądze można było kupić wygodny, pakowny i dość ładny samochód. Bagażnik jak dla mnie był naprawdę ogromny. W środku całkiem dużo miejsca (szczególnie z przodu), dość ładnie (imitacja drewna i w ogóle styl rovera :)). Stosunk
4,0
~Rhos
Rover 200 II
Coupe 2.0 Turbo 200KM 147kW
Gdyby nie jakość wnętrza, plastików i korozja dałbym maks.Za stosunek ceny do wartości zdecydowanie należy się 5 - za grosze dostajemy auto szybsze od bardzo wielu nowych,nawet sportowych aut, przy tym nieźle wyposażone( u mnie abs,wspomaganie,elektryka, więc bez szału,ale nie brakuje egzemplarzy z klimą i poduszkami)i posiadające (moim zdaniem) piękną,klasyczną linię nadwozia.i do tego wiatr we włosach na zawołanie...:)
4,0
~osiak1992
Rover 200 II
Coupe 1.6 122KM 90kW
Podsumowując: jeżeli ktoś chce mieć nietypowy, oryginalny samochód o sportowym zacięciu za rozsądną cenę i relatywnie tanie koszta eksploatacji to ten samochód może być świetnym wyborem. Wspaniały silnik 1,6l o wspaniałym dźwięku, dzięki któremu właściciel niejednego droższego i mocniejszego auta zdziwił się na światłach, świetne prowadzenie i ekskluzywny wygląd to główne jego atuty.
4,4
~Luk
Rover 200 II
Hatchback 1.6 GSi 112KM 82kW
Bardzo fajne autko, w miarę przestronne i dynamiczne a zarazem oszczędne. Daje rade beemce e30 z 1.8m40, brat ma i czasem trochę sie próbujemy :). Polecam każdemu. A ceny tych aut bardzo przystępne. Gdyby miał napęd na tył to nigdy bym go nie sprzedał.
4,5
~gsx1300r1@op.pl
Rover 200 II
Hatchback 1.6 GSi 112KM 82kW
Polecam to auto ale tylko 216GSi 214GSi mają silnik Rovera i skrzynie. Bardziej kłopotliwy. dwa wałki i lubi czasem wudmuchnąć uszczelkę. A 1.6 jest Hondy na jednym wałku, zawory regulowane na śrubkę ;) nie stukające hydro.
4,3
~model
Rover 200 II
Hatchback 1.8 TD 88KM 65kW
W 2006 roku, kupiłem Go przez znajomego za 2,5tyś zł, na jesieni na gołoledzi lekko go puknąłem bo najechałem na naczepę na letnich oponach i sprzedałem go za 2200zł sąsiadowi. On śmiga nim do dzisiaj.
4,2
~wojtek o
Rover 200 II
Hatchback 1.6 GSi 112KM 82kW
za 4tys auto super wysposażone i eleganckie, mogące pokazać spod świateł niejednemu VW GTi, co potrafi. Po zakrętach również ucieknie niejednej Beemce. Gdyby nie zbyt wyrczący silnik i kilka awarii przy tak małym przebiegu (jedna wyłączyła go z ruchu na dalekiej trasie, przy przebiegu 120tyskm), poleciłbym go z zamkniętymi oczami... Ale auto ma również mnóstwo świetnych stron, dlatego wystawiam ocenę dobrą.
4,9
~rabikula@interia.pl
Rover 200 II
Hatchback 1.6 GTi 122KM 90kW
Jest to chyba najfajniejszy samochód jaki można kupić w tej klasie. Jeździ się nim rewelacyjnie, moc jest, silnik kręci się ostro powyżej 7000obr, skrzynia po prostu bajeczna, układ kierowniczy chodzi świetnie. Bardzo ładne wnętrze, wygodne fotele (półskóry). Przeszedł 30000 katowania bezawaryjnie i bardzo przykro było mi się z nim rozstać. Polecam każdemu, ale tylko w wersji 216GTI.
3,8
~Maro
Rover 200 II
Coupe 2.0 GSi 136KM 100kW
Świetny samochód, szczególnie dla młodych osób, które chcą mieć oryginalne, niedrogie i naprawdę szybko jeżdżące gti. Nie rzuca sie w oczy, jednak ma swój klimat, którego nie docenią osoby gustujące w pseudo-tunningowanych golfach. Co do ruszania spod zwiateł to kopara opada nie jednemu, który ma pod maska nawet 3.0 V6! Dobry stosunek koni mechanicznych do masy robi swoje :)
4,9
~mrq
Rover 200 II
Hatchback 1.6 GTi 122KM 90kW
właściwie powyżej napisałem - jedna rzecz tytułem uzupełnienia. W przeciwieństwie do większości gti np golf, astra sprawia wrażenie od podstaw zaprojektowanego rasowego sportowego auta, a nie podrasowionego hatch backa
Rover 200 II