Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 170 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
150 opinii
Powyżej 20%
19 opinii
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
149 opinii
2-3 razy rocznie
16 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
4 opinie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
166 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
3 opinie
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
159 opinii
Dobrze
9 opinii
Źle
2 opinie
4,5
Nissan Almera I
Sedan 1.4 GX,LX 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 257 tys. km
użytkowana przez: 37 tys. km
Auto użytkuję tylko do pracy i zleżało mi na niedrogiej i dobrej instalacji stąd padł wybór na Zavoli Winner. Instalacja w zimę nie robiła mi żadnych problemów. Mam nadzieję, że w lecie będzie tak samo.
5,0
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Robię dość spore przebiegi. Instalacja Zavoli Winner montowana po zakupie przy 140 tys.km. Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Szybkie przejście na LPG. Przy wkręcaniu na wysokie obroty czy przy wyprzedzaniu wszystko jest ok. Nie wraca nawet na chwilę na Pb.
4,5
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 224 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Jeżeli ktoś szuka dobrej i niedrogiej instalacji to powinien celować właśnie w Zavoli. Jeżdżę na instalacji już spory okres czasu. Zamontowane mam Zavoli Winner. Po przejechaniu 60 tys km instalacja dalej pracuje na tych samych podzespołach. Zero problemów.
4,5
Fiat Stilo
Hatchback 1.8 16V 133KM 98kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 152 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
W swoim fiacie Stilo 1.8 zamontowałem Zavoli Winner. Przejchałem 35 tys km i nie było do tej pory żadnych problemów. Auto bardzo ładnie się zbiera mocy mu na pewno na lpg nie brakuje. Dodatkowo te instalacje są w rozsądnych cenach porównując inne.
4,3
Suzuki Swift V
Hatchback 5d 1.2 VVT 94KM 69kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 65 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Zakładana pół roku temu. Obecny przebieg to ok 15 tys. na LPG. Silnik pracuje równo i miarowo. Nie ma żadnych problemów. Wszystko poprawnie tak jak przy benzynie.
5,0
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Silnik gazowany przy przebiegu 210 kkkm. Od chwili montażu przejachane blisko 25 tys. najczęściej z pełnym obciążeniem. Auto używane w firmie do transportu. Silnik pracuje bez zarzutu, szybko przechodzi na gaz, nawet podczas mrozów nie ma problemu.
5,0
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik zagazowany przy przebiegu 110 tys.km, jak na razie przejechane niewiele zaledwie 20 tys.km, na instalacji Zavoli Winner. Ale mogę się już podzielić pierwszymi spostrzeżeniami. Silnik dobrze zniósł montaż, do tego dobre strojenie bo nie musiałem wracać na poprawki. Spalanie ychodzi mi ok 10l/100km więc naprawdę bardzo przyzwoicie. Do tego jeśli chodzi o moc to nie mam...
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik gazowany przy przebiegu 180 tys., auto zrobiła na LPG jak na razie blisko 40 tys. Silnik na gazie pracuje poprawnie, nie zauważyłem żadnych złych oznak. Moc jest, przyspieszenie ok, odpala za każdym razem, przechodzi na gaz bez problemu, spalanie unormowane ok 9-10 l/100 km.
4,5
Nissan Primera II
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 142 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Auto nie za młode ale jak na swoje lata w świetnej kondycji dlatego zdecydowałem się na montaż lpg. Zamontowano instalację Zavoli Winner w autoryzowanym serwisie. Gazownik uznał, że w zupełności wystarczy do tego auta. Obecnie jestem po dwóch przeglądach, wszystko jest ok, komputer nie wykazał żadnych błędów. Spalanie ok 8l/100 praktycznie tyle co benzyny.
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Założona instalacja Zavoli Winner. Silnik pracuje na niej bez zarzutu. Przejechane już 20 tys.km. Szybko się przełącza na LPG, nawet jak jest poniżej zera. Do tego jeśli chodzi o dynamikę, to w moim odczuciu auto nic nie straciło.