Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 554 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
495 opinii
Powyżej 20%
58 opinii
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
465 opinii
2-3 razy rocznie
61 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
27 opinii
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
503 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
50 opinii
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
453 opinie
Dobrze
63 opinie
Przeciętnie
13 opinii
Źle
14 opinii
Bardzo źle
11 opinii
5,0
Alfa Romeo 147
Hatchback 1.6 i 16V T.Spark 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Instalacja bardzo dobrze sprawdza się we włoskim aucie. Przebieg na lpg to już ponad 10 tys km. Wszystko jest ok.
4,5
Seat Leon II
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Auto Seat Leon II z silnikiem 1.6 MPI. Wersja idealna pod gaz dlatego też zdecydowałem się na montaż instalacji BRC Sequent 32. Teraz to auto już chyba bardziej ekonomiczne nie może być. Gaz sprawuje się bardzo dobrze, silnik pracuje bez zarzutów pomimo przebiegu 160 000. Jeżeli lpg to tylko do MPI.
5,0
MG MG3 I
Hatchback 5d 1.5 106KM 78kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Na instalacji gazowej przejechałem już 10 tys km. Z eksploatacji oraz spalania jestem zadowolony. Montaż pierwsza klasa!
5,0
Audi A4 B5
Sedan 2.8 30V 193KM 142kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Na lpg przejechałem już ponad 30 tys km. Wszystko jest okej, jestem zadowolony!
5,0
Renault Laguna III
Hatchback 1.6 16v 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik bardzo dobrze znosi lpg, nie szarpie, nie przerywa, pracuje płynnie. Instalacja ma już przebieg 40 tys km, jestem bardzo zadowolony z eksploatacji. Spalanie na poziomie 8-9l lpg.
5,0
Daewoo Matiz
Hatchback 5d 1.0 i 64KM 47kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik mimo swojego wieku i przebiegu pracuje bardzo równo i nie zamula. W odniesieniu do instalacji to bardzo dobrze znosi lpg. Spalanie bardzo niskie, koło 6-7l lpg.
5,0
BMW X3 E83
SUV 3.0 i 231KM 170kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 233 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Swieza instalacja, brak problemow
5,0
Citroen C3 I
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
BRC SQ 32.Właśnie instalacji stuknęło 100 tys.km. Jestem właśnie po przeglądzie. Wtryski ok, reduktor też w dobrym stanie, zmienione filtry. Jak na razie przez blisko 4 lata nie było żadnych problemów z instalacją, ani z autem. Poza filtrami nic nie było wymieniane. Podobnie z regulacją, poza jedną poprawkę po ok 40 tys. km nic nie trzeba było poprawiać. Spalanie na poziomie...
5,0
Skoda Citigo
Hatchback 3d 1.0 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Auto kupiłem ponad rok temu, od razu zamontowałem instalację lpg. Aktualny przebieg to 45 tys km. Wszystko bardzo fanie pracuje, jeździ się z lekkością.
5,0
Seat Leon II
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja 4 generacji, BRC SQ 32. Reduktor Genius MB, wtryskiwacze BRC w listwie. Instalacja była zakładana 2 lata temu. Jak na razie nabite ma 40 tys.km. Zrobione 2 przeglądy, trzeci się zbliża. Przez czas od montażu wszystko pracuje prawidłowo, spalanie na poziomie średnim ok 10l/100km, w zależności od warunków. Parę razy udało się zejść nawet poniżej 8,5l/100km. Jeśli...