Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
4,5
Volvo V70 II
Kombi 2.4 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 173 tys. km
użytkowana przez: 73 tys. km
Silnik pracuje równomiernie . Moc prawie bez zmian. Instalacja serwisowana co 10000km co polecam gdyż miałem przypadek kiedy po 14000km był pęknięty filtr fazy lotnej.
5,0
Volkswagen Bora
Sedan 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI ALISEIN
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Silnik bardzo dobrze współpracuje z LPG. Moc pozostała, sprawnie przechodzi na LPG, nie ma szarpnięć, wszystko jest jak być powinno. Najważniejsze że nie ma żadnych problemów zimą, zwłaszcza z odpalaniem. Instalacja Zavoli założona 2 lata temu.
4,5
BMW Seria 5 E60
Touring 530 Xi 258KM 190kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
ostatni silnik w piątce ktory nadaje sie do zwykłego gazu . wtrysk gazu przy kolejnych mof=delach juz za drogo wychodzi
5,0
Fiat Punto Grande Punto
Hatchback 5d 1.4 16V T-Jet 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Niskie spalanie dobra dynamika. Polecam instalacja BRC
5,0
Volvo S40 II
Sedan 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 102 tys. km
użytkowana przez: 91 tys. km
Silnik 1.6 moim zdaniem jest najlepszym silnikiem do lpg. Instalację jaką założyłem to Kit Alba od Brc. Jestem z niej zadowolony, gwarancja minęła a problemów żadnych nie ma. Serwis cenowo przystępny. Ogólnie w eksploatacji spisuje się bez zarzutu!
5,0
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.3 Duratec 161KM 118kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 96 tys. km
użytkowana przez: 81 tys. km
4,5
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.3 i VVT-i 86KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 133 tys. km
użytkowana przez: 16 tys. km
Można powiedzieć, że instalacja świeżo założona. Jestem po pierwszym przeglądzie i wszystko jest w porządku. Co do samej instalacji to nie mam żadnych zastrzeżeń, auto równo pracuje po przełączeniu się na gaz. No obecną chwile mogę polecić BRC
4,5
Ford Ka III
Hatchback 3d 1.2 Duratec 69KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 61 tys. km
Instalacja BRC wsadzona od nowości.Wymina filtru gazowego co 15000 km koszt 100 zł z wymianą i diagnostyką komputerową.Auto na pełnym zbiorniku ok 28l przejeżdza mniej wiecej 300-320 km.Taniej chyba się już nie da.Tyle samo mocy z zarówno na benzynie jak i na gazie z tego poteżnego 69konnego motoru którego wrażenia z jazdy można porównać smialo z jazdą fiatem panda 2...
4,5
Honda Accord VII
Coupe 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 157 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Według mnie nie ma lepszej instalacji, która poradzi sobie z dużymi silnikami. Auto po zamontowaniu lpg chodzi doskonale, żadne spadki na mocy nie są odczuwalne. Ale za to czuć znaczną różnice w portfelu. Jazda na gazie zdecydowanie mniej kosztuje
5,0
Opel Astra J
Hatchback 5d Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 93 tys. km
użytkowana przez: 38 tys. km