Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 353 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
317 opinii
Powyżej 20%
31 opinii
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
269 opinii
2-3 razy rocznie
67 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
12 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
326 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
22 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
286 opinii
Dobrze
41 opinii
Przeciętnie
12 opinii
Źle
6 opinii
Bardzo źle
8 opinii
5,0
Nissan Almera II
Hatchback 1.8 114KM 84kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 245 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
4,5
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 16 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Praca na gazie niczym nie różni się od pracy na benzynie, silnik ma regulacje hydrauliczną zaworów co sprawia że jest niemal bezobsługowe. Tutaj jednak proponuję sprawdzenie czy dany silnik ma hydraulikę ponieważ równolegle montowane były silni z hydrauliką i bez.
5,0
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 16 tys. km
Nie ma różnicy a nawet powiem że na gazie jest bardziej zrywny.
4,5
Renault Vel Satis
Hatchback 3.5 V6 245KM 180kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 182 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Oplaca sie, instalacja musi byc zalozona przez fachowcow od tego motoru bo trzeba wiedziec co i jak z emulacja wtryskow. Silnik jest stworzony do LPG ;) po przeloczeniu na spalanie benzyny wychodzi niezale 7l a masz 243wyrywne konie pod maska ktore nie zawodza.
5,0
Renault Megane II
Cabrio 1.6 i 16V 110KM 81kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
5,0
Renault Megane II
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 88 tys. km
5,0
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 202 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
na poczatku hondzia grymasila ale po 1000km wszystko sie z kalibrowalo i juz rok po montarzu jest ok. Spalanie 9.5 do 10l smialo moge polecic
4,5
Opel Astra G
Hatchback 1.8 16V 125KM 92kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Nie odczułem spadków mocy, spalanie wzrosło o ok. 12-15% Serwis tylko w ramach przeglądu co 10 000 km - póki co tylko wymiana filtrów.
5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 4.4 545i 333KM 245kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 174 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Polecam stag 300 premium + wtryski barracuda. 40l gazu wystarcza od 80km przy butowaniu do 360km w trasie.
3,8
Fiat Uno II
Hatchback 0.9 39KM 29kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME BINGO M
przebieg: 56 tys. km
użytkowana przez: 4 tys. km
Silnik pracuje poprawnie, spadek mocy jest dosyć odczuwalny( jak to Bingo M), czasami falują wolne obroty, silnik długo się nagrzewa, co mocno opóźnia załączanie się gazu.