Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 353 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
317 opinii
Powyżej 20%
31 opinii
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
269 opinii
2-3 razy rocznie
67 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
12 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
326 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
22 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
286 opinii
Dobrze
41 opinii
Przeciętnie
12 opinii
Źle
6 opinii
Bardzo źle
8 opinii
4,8
Mercedes Klasa C W203
Sedan W203 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 120kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 144 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Dobry gaz, dobre filtry, świece na czas itp i jazda jest bezproblemowa. Tu bardzo fajnie sprawdza się reduktor KME TUR, który dzięki swojej budowie jest bardzo odporny na brud. Minusem jest brak korka spustowego do mazutu który się gromadzi w reduktorach.
5,0
Skoda Fabia I
Sedan 1.4 68KM 50kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME BINGO S
przebieg: 265 tys. km
użytkowana przez: 255 tys. km
Silnik 1.4 8V 68km bardzo wytrzymały i stworzony do jazdy na gazie. Ważna jest wymiana lub częste czyszczenie świec (tylko NGK jednoelektrodowe). Cewka zapłonowa tylko stara oryginalna Chempiona najlepiej ze szrotu ( ja jeżdżę na cewce z 20 letniej Felicji). Autko śmiga lepiej niż na benzynce.
5,0
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.4 i 16V 146KM 107kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 22 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Bez problemów dobra praca instalacji oraz pojazdu za równo zimą jak i latem
5,0
Opel Astra J
Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 13 tys. km
5,0
Mitsubishi Pajero Sport I
SUV 3.0 V6 170KM 125kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 128 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Mam staga 6 jakis najnowszy model, brak problemow. Wczesniej tez mialem staga 6 w audi 2.8 i moge polecic te instalacje, nigdy nie bylo zadnych problemow przy tak mocnych silnikach. Tylko wazne jest tez kto to obsluguje :)
5,0
Toyota Camry V
Sedan 3.0 V6 210KM 154kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 17 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
5,0
Ford Focus II
Sedan 2.0 Duratec 145KM 107kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 82 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Żadnej różnicy z wyjątkiem kosztów ;) Przyspieszenie, prędkość maksymalna - identyczne jakprzed założeniem instalacji.
4,5
Lancia Ypsilon III
Hatchback 1.2 16v 80KM 59kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 148 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
5,0
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.8 125KM 92kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 179 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
5,0
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.6 75KM 55kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME BINGO M
przebieg: 147 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km