Szukaj

Oceny Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021

Podsumowanie 18 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,35
średnia ocena z 18 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
83%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021

3,9
~quercus33
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Samochód przeciętny. Może się podobać. Niezły silnik, dużo przestrzeni w kabinie, pojemny bagażnik, dobra widoczność, to po stronie pozytywów. Minusy (od najmniej ważnych) to taki drobiazg jak tradycyjna antena na dachu, którą trzeba odkręcać na myjni, brak automatycznego składania lusterek przy zamykaniu auta (dokupiłem), ukryta dysfunkcja w postaci wyłączenia systemu start stop w przypadku ustawienia nawiewu tylko na przednią szybę (jak...
4,3
~Uldar
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Dobre, proste auto, dla mnie i mojej rodziny OK. Ma swoje wady, ale które auto ich nie ma. To moje drugie S-cross, pierwsze było z silnikiem 1,6 później Honda HRV, a teraz S-cross - miękka hybryda. Średni spalanie w zimie to 6 litrów. Mam lekką nogę. Jeśli na trasie rzadko przekracza się 100, to 5 l jest do osiągnięcia bez problemu. W mieście (mam do pracy tylko 6 km) max. 7.5 w zimie. Przepłacać np. za nową HRV ponad 30 tyś zł, z małym,...
3,3
~Suzuki 4x4
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Japoniec z mechaniką japońską, ładny designe przestronny, dynamiczny i w sumie najtańszy w swojej klasie. Porażką okazuje się wentylacja! W deszczowe dni w środku bardzooo szybko parują szyby i miliony lat świetlnych potrzeba aby nawiew poradził sobie z parą. Serwis ASO Suzuki podaje, że auto jest po prostu zbyt szczelne i trzeba go często i intensywnie wietrzyć! Silnik dynamiczny niezbyt łakomy na duże ilości paliwa więc tutaj zdecydowanie...
3,4
~TheRealIzzi
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Uwaga! Rzetelna opinia użytkownika. S-Crossa kupiłem w styczniu 2022 r. po narodzinach dziecka. S-Cross był absolutnym królem excela. W cuglach wygrał z Renegadem, Proceedem, Karoqiem i CX-30. Na papierze było super: dobre wyposażenie (wersja premium), niskie spalanie, sporo miejsca w środku. A wszystko za o wiele niższą cenę niż u konkurencji. Na jeździe testowej też było ok (jeździłem wersją Elegance, Premium nie była dostępna jako demo). I...
4,6
~Bogdan
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Użytkuje półtora roku z przebiegiem 16000 km,żadnej usterki spalanie rewelacyjne np na trasie Jelenia góra Wałbrzych i spowrotem spalanie 4,7 l/100 km pojemny wygodny siedzenia wbrew pojedynczym opiniom wygodne na trasie 400 km bez zmęczenia , jeden feler to parująca szyba przedni w przypadku 3 i więcej pasażerów ale AC zalatwia sprawe .Wszystko działa sprawnie a,aaaa jednak jedna usterka slabo łączy z tel szczególnie Air play .Ale ogólnie...
3,4
~markey
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Głównym powodem dla którego kupiłem to auto jest jego wielkość (nie jest małe ale i nie za duże) Odpowiednie do jazdy po mieście. A dodatkowo ma dość duży bagażnik ja na takiej wielkości auto. Ogólna moja opinia nie jest zbytnio pozytywna i ktoś może się zapytać dlaczego to auto kupiłem ale jak sami wiecie nie wszystkie usterki i możliwości auta można zauważyć podczas jazdy próbnej. Dlatego po perypetiach jakie miałem z dilerem po zakupie...
4,5
~JxG
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Autko kupione pół roku temu. Zrobione koło 6000km. Na początek w tej cenie nie da się kupić tak wyposażonego samochodu u konkurencji. Pewne rozczarowanie budzi w stosunku do poprzedniego auta jakość wykończenia ale pod kontem wizualnym, nie praktycznym. Są to drobiazgi, które mają wpływ na ocenę ogólną.
4,7
~Tomasz P.
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Samochód kupiłem świadomie chcąc mieć zapewnioną bezawaryjność, dobry napęd na cztery koła oraz trwały silnik i skrzynię automatyczną. I wydaje się, że to mam. Brakuje mi trochę ale tylko trochę - kratki nawiewu na tył oraz dodatkowego gniazda USB.
4,0
~franek88
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Ani dobre ani złe, klasyczne auto. Takie jak chciałem. Tyl mi dalej nie podchodzi, ale cóż. W tej cenie auta z AWD i klasycznym automatem nie znalazłem (bylo jeszcze Subaru XV ale z CVT, ale to auto to straszna porażka). Część napędów AWD jest też dość dyskusyjna w porównaniu z AllGrip. Jest w miarę dynamiczne, dość mało pali. Bardzo wygodne ekoskorowe siedzenia. Trasę kilkaset km się bez zmęczenia robi.
4,9
~PcPirat
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Ogólnie auto super. Wygodne, z dobrą widocznością, ładowne, oszczędne i nie sprawiające problemów. Po przesiadce z Toyoty Avensis jestem zadowolony i pozytywnie zaskoczony.
Suzuki S-Cross