Szukaj

Lista ocen Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021 (15) - Silnik

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~franek88
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Bardzo dynamiczny jak na tą pojemność. Auto jest leciutkie, bardzo ładnie przyspiesza. Układ hybrydowy dodaje troszkę mocy przy niższych obrotach. Nie jest to jednak tradycyjna hybryda, tylko MHEV i na samym prądzie się nie da. Czasem układ hybrydowy za bardzo kombinuje. Nie ma za to problemu że spalanie rośnie dwukrotnie jak się bateria rozładuje.
5,0
~Mizak
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Obawy o to, że będzie to muł rozwiały się już na jeździe próbnej. Pojechałem specjalnie pod najbliższy długi podjazd (nachylenie 20%) i spokojnie trzymając go na czwartym biegu (między 2000 a 3000 obrotów) wjechał. Wyprzedza też ładnie. Nie ma strachu przed wyprzedzaniem jak w Daciach na przykład.
5,0
~Tomasz P.
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Mało pali. Na odcinku blisko 8000 km wychodzi 6,1 l. Potrafi również zejść do 5 litrów przy spokojnej jeździe tak od 60 do 80 km/h. Z tym, że tak się praktycznie nie jeździ. Przyjemnie przyspiesza.
5,0
~Matpia
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Dość dynamiczny jak na taką moc. Jak na tak duże auto jeździ całkiem oszczędnie. Układ miękkiej hybrydy rzeczywiście działa i poprawia przyspieszenie, kiedy jest ono potrzebne.
5,0
~Suzuki 4x4
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Silnik dynamiczny, nie jest bardzo paliwożerny. Przy normalnej jeździe na trasie poza obszarem zabudowanym jesteśmy w stanie zejść poniżej 6l na 100!
5,0
~JxG
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Jak na tą pojemność elastyczność, dynamika - super, w pewnym sensie to zapewne zasługa silnika elektrycznego ale traktuje to jako całość
5,0
~PcPirat
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Ładna, równa i cicha praca. Dynamiczny w przyspieszeniach i elastyczny, dzięki czemu nie trzeba zbytnio "wachlować" biegami.
4,0
~markey
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Po dwóch latach użytkowania nie narzekam chociaż spalanie rzeczywiste odbiega o katalogowego.
5,0
~Andrzej
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Bardzo dynamiczny i bardzo oszczędny. A układ miękkiej hybrydy zdecydowanie ma tu sens i może się podobać.
Dziennik kosztów dla Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~TheRealIzzi
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
To najmocniejszy punkt tego samochodu. Dobry, zrywny i ekonomiczny.
Suzuki S-Cross