Szukaj

Lista ocen Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021 (15) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Tomasz P.
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Niby wszystko OK ... ale na postoju przy włączonej klimatyzacji i wyłączonym silniku za sprawą systemu Start/Stop, w skrajnych przypadkach dochodzi do parowania szyb. Dodatkowo planując wjazd do garażu gdy na zewnątrz jest wilgotno i chłodno, wcześniej włączam ogrzewanie lusterek i tylnej szyby, ponieważ jeżeli tego nie zrobię nachodzi na nie przysłowiowa mgła i nic nie widać.
1,0
~Suzuki 4x4
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Wentylacja - TRAGEDIA!!! Więcej widać pary w pojeździe w deszczowe dni niż czegokolwiek dookoła. Ustawienie nawiewu na szybę i włączenie klimatyzacji trochę polepsza sytuację ale do pełni szczęścia dużooooo brakuje! Serwis podaje, że auto jest zbyt szczelnie wykonane! Profilaktyczne wietrzenie i założenie pochłaniacza wilgoci nie zaszkodzi!
5,0
~PcPirat
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Nawet teraz, przy jesiennej słocie i wilgotności powietrza, jak nad ranem do auta wsiadają 2-3 osoby, to zaparowanie szyby ustępuje po kilku(nastu) sekundach, przy zastosowaniu odpowiedniego nawiewu (na szyby). Po kilku minutach można przełączyć na nawiew automatyczny. Ogrzewanie dział bardzo dobrze i wydajnie.
5,0
~Andrzej
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Co do działania z przodu kabiny - nie mam zastrzeżeń. Może osoba krytykująca ich działanie we wcześniejszym poście źle obsługiwała ich sterowanie ? Natomiast przydały by się bezpośrednie nawiewy na tylne siedzenia (pod przednimi fotelami ?) - bo jeśli jakieś są to ja ich nie zauważyłem
3,0
~JxG
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
W punkcie tym zastrzeżenie budzi wentylacja wnętrza w czasie deszczu, dużej wilgotności powietrza. Bez włączonego nawiewu na przednią szybę i klimy, w środku momentalnie wszystko zaparowuje. Podkreślę, że przy włączonej klimie i nawiewie na szybę z przodu jest ok z tyłu trochę gorzej.
4,0
~franek88
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Dwustrefowa. Niestety z tyłu się nie da regulować. Nie ma też nawiewów w tunelu. Jak to w hybrydzie trzeba się nastawić że klima się wyłączy przy start/stop (ale można to wyłączyć). Nie ma żadnego problemu z parowaniem czy jakims hałasem.
3,0
~markey
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Wentylacja i ogrzewanie Klimatyzacja bardzo słaba. Automatyka działa w bardzo dziwny sposób bez jakiejkolwiek logiki. Szyby parują przy włączonej klimatyzacji w czasie deszczu.
5,0
~Uldar
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Jest dobrze, nie zauważyłem takiego problemu z zaparowaniem okien w deszczowe dni jak u jednego z przedmówców, może na dywanikach była woda i stąd ten problem u kolegi.
5,0
~Mizak
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Nie stwierdziłem naprawdę, żadnych problemów. Silnik szybko się nagrzewa i już za chwilkę jest cieplutko. Jeździłem przy - 15 stopniach i nie było problemów.
Dziennik kosztów dla Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Matpia
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Działa jak należy. Szyby wraz z lusterkami na odpowiednich trybach pracy odparowują bardzo szybko.
Suzuki S-Cross