Szukaj

Lista ocen Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021 (15) - Ergonomia

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~markey
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Dużo osób uważa „patyczki do sterowania i przyciski tradycyjne ) za przeżytek, dla mnie jest to plus. Najbardziej denerwuje jest ekran dotykowy, za każdym razem po włączeniu auta wyœwyświetla się komunikat że używanie multimediów podczas jazdy jest niebezpieczne ale żeby się go pozbyć musimy nacisnąć na ekran a robimy to właśnie podczas jazdy chcąc nie chcąc używamy ich podczas jazdy. Brak automatycznego wyłączania podgrzewania foteli,...
5,0
~JxG
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Jestem zwolennikiem tradycyjnych zegarów, zwykłych przełączników, tradycyjnego sterowania. W tym samochodzie znaleziono kompromis między nowoczesnością a zachowaniem umiaru w jej zastosowaniu i to mi odpowiada. Jedno do czego można by się przyczepić to jednak zbyt tradycyjne podejście do patyków przy zegarach do przełączania niektórych opcji - całe szczęście nie używam ich zbyt często więc mi to nie przeszkadza ale czy wracać aż tak daleko.
4,0
~Andrzej
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Podane niżej rzeczy nie są może bardzo kluczowe ale dla mnie zauważalne ... 1) Do "patyczków" służących konfiguracji wyświetlacza nad kierownicą trzeba się przyzwyczaić. Ja ich nie polubiłem . ... 2) Osłona (klapa) p.słoneczna kierowcy jest moim zdaniem za krótka i po przestawieniu na boczną szybę b. często słońce nieprzyjemnie "operuje" z tylno-lewej strefy. Bywa to uciążliwe ...
5,0
~Tomasz P.
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Bez zarzutu. Wszyscy piszą o tych patyczkach. A ja mam pytanie - Co wy tak często tam ustawiacie. Większość danych wyświetlana jest na środkowym monitorze - wystarczy nacisnąć dwa razy palcem i już wszystko wiecie. Niektórym brak przycisków lub pokręteł przy ekranie głównym. - Chciałem przypomnieć tylko, że są bardzo wygodne przyciski na kierownicy do obsługi radia, tempomatu, telefonu itd.
3,0
~franek88
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Wygodne fotele, jednak brak elektrycznej regulacji czy pamieci. Brak tez regulacji odcinka lędźwiowego. Przełączanie trybów komputera pokładowego patyczkiem to porażka. Infotainment ma zbyt mało opcji ustawień. Brak fizycznych przycisków regulacji głośności (poza tymi na kierownicy). Wybierak biegów automatu mógłby pracować nie w jednej linii (zdarzyło mi się wskoczyć parę razy na M)
2,0
~TheRealIzzi
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Niestety wstyd Suzuki! Jak można w 2022 r. wypuścić auto, w którym komputerem steruje się przy pomocy patyka na desce rozdzielczej. Mało tego używałem na jazdach testowych, ale w codziennej jeździe jest to niezwykle irytujące i niebezpieczne. To o wiele bardziej denerwujące, niż możesz sobie wyobrazić.
5,0
~Mizak
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Dlatego między innymi kupiłem ten samochód. Wszystko gra, wszystko na swoim miejscu. Niektórzy widzą minus w tej prostocie. Jak dla mnie to jest wielki plus.
1,0
~quercus33
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Jeśli w tej kategorii należy umieścić przystosowanie fotela do anatomicznych właściwości człowieka to daję najniższą możliwą ocenę.
5,0
~PcPirat
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Jest wygodnie. Fotel kierowcy nie uwiera i "nie parzy" w dupsko nawet przy dłuższych trasach.
Dziennik kosztów dla Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Uldar
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Wszystko na swoim miejscu. Patyczki od komputera, na które niektórzy narzekają nie przeszkadzają
Suzuki S-Cross