Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (319) - Silnik

Na liście zabraknie 141 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Misiod
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Plusy: elastyczny oszczędny mało KM ale dużo Nm dzięki czemu fajnie się zbiera Minusy: wyciszenie kultura pracy (no ale wcześniej jeździłem Pb) Pomimo nagonki na DPF przy jeździe miejskiej nic złego się nie dzieje, wypala się co ok 500 km, trzeba uważać aby nie gasić silnika gdy trwa wypalanie i tyle.
5,0
~Użytkownik
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Uturbiona, dwulitrowa benzyna... Silnik genialny, ciągnie od jakichś 1600 RPM, przy lekko ponad 2 000 RPM, już słychać tylko świst turbiny i obserwujemy znikające auta we wstecznym lusterku. Oczywiście jest to okupione spalaniem, ale jeśli ktoś liczy że taki silnik będzie palił w mieście 8 L, to niechaj sobie daruje to auto.
4,0
~Paweł
Opel Insignia I
Hatchback 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Silnik oceniam na 4 uważam że jest to minimum do tego auta, spalanie średnie 8,4L (trasa/miasto 65/35%) na autostradzie, tempomat 140km/h 9,4L-10,5L, troszkę głośny, super ciągnie od 3,5ys obr świetna alternatywa dla Diesla i co najważniejsze silnik nie bierze oleju jak inne małolitrażowe turbo benzyny konkurencji,
5,0
~marek41
Opel Insignia I
Sedan 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
To moja druga ocena. Pierwsza była przy niewielkim przebiegu. Teraz po kilkunastu tysiącach również jest pozytywna. Silnik pracuje rewelacyjnie. Spalanie na bardzo dobrym poziomie. Zima w mieście mieszczę się w 10 l, natomiast latem w 9 l. Jazda autostradą zgodnie z przepisami do 7 l. Myślę że nic innego nie powinienem oczekiwać.
4,0
~szakal
Opel Insignia I
Sedan 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Silnik ma 180 KM ale tego nie czuć. Jeździ się jak turbodoładowanym 150-160 KM aczkolwiek mi to nie przeszkadza i w zupełności wystarcza. W zależności od stylu jazdy potrafi być bardzo oszczędny (7L/100 km) lub paliwożerny (12L/100 km). Podczas rozpędzania (szczególnie 1 i 2 bieg) nierównomiernie rozwija moc co trochę irytuje.
5,0
~azzurek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Po przejechaniu od 10km do 50 000 km uważam że silnik w tym samochodzie jest b.dobry. Co najważniejsze, bezawaryjny (odpukać), spalanie na trasie ( ok. 160 km/h ) 6.5l/100km, zaś miasto ok. 8.5 l/100km. 160 kM radzi sobie bardzo dobrze zarówno przy dużych obciążeniach jak i przy zwykłym eksploatowaniu.
4,0
~Bartek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Kupiłem jak miała niecałe 170 tyś. Po 190 tys wymiana sprzęgła. Po 195 gumowej rury do kolektora (260 zł :)) - pękła spracowana guma - podobno ten typ tak ma. Nie licząc normalnych czynności eksploatacyjnych to wszystko. Auto nigdy natomiast nie zawiodło i zawsze na kołach wracałem do domu.
3,0
~Konrad
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
silnik ma za mało mocy w połączeniu z ASB poprostu jest mułowaty. Pracuje dość głośno, ale mnie to nie przeszkadza. Szczerze to przez 125 tys km nie było z nim problemu, palił na dotyk, nie zużywał oleju, ale cały czas trapi go nierówna praca i lekkie falowania obrotów - serwis rozkłada ręce
3,0
~Siadula
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Wersja 130KM w automacie zdecydowanie za słaba do tak ciężkiego auta. aby auto zacz?lo jezdzic potrzebny zdecydowanie chip tunning. Silnik CDTI znacznie głosniejszy od mojego poprzednika dCi z 2003 roku! Silnikowi zdarza się nierówna praca. Ogólnie kultura pracy silnika nie jest za dobra.
3,0
~vonski
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Ekonomia ok, ale to jednostka za słaba na tak ciężkie auto. Na płaskim, w mieście czy na autostradzie w miarę ok, ale już górskie serpentyny to katorga i non-stop machanie lewarkiem. Jak ktoś szuka taniej wersji do dużych dystansów to może być, w przeciwnym razie polecam mocniejszy silnik.
Opel Insignia I