Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (319) - Silnik

Na liście zabraknie 141 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Maciek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Pierwszy diesel w życiu, wcześniej same wolnossące benzyny. Do klekotu już się przyzwyczaiłem, pozytywnie zaskoczyła elastyczność - auto przyspiesza już od 1500obr/min bez dramatycznych wibracji. Na minus wysokie spalanie (najprawdopodobniej to przez masę samochodu - 2000kg, oraz 4x4), przyznam szczerze że liczyłem na niższe wyniki.
5,0
~Dariusz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Do tej pory nic się nie wydarzyło. Pracuje równo i cichutko. Jedyne kiedy go słucha to na początku na zimnym silniku. W trakcie jazdy po mieście czy na trasie praktycznie go nie słuchać. Na 6 na autostradzie 150 km/h elegancko i tyle mi wystarczy.. później wcale nie jest dużo gorzej. No i spalanie mam na poziomie 6.5l na 100km.. czego chcieć więcej.
2,0
~Zdzisław Sztorm
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
130 KM to zdecydowanie za mało w stosunku do masy auta. Raz w trasie silnik nagle wyłączył mi się na autostradzie, po prostu zgasł, co skutkowało oczywiście zablokowaniem wspomagania, hamulców itp. Po uruchomieniu pracowała jak stary Żuk. Assistance, serwis i co? I nic, nic nie stwierdzono. Samonaprawienie :). Do dziś nie wiem co to było.
4,0
~zadowolony
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
nie moge nadziwić się pierwszemu wpisowi pożno ale zobaczył wreszcie wyświetlacz klima mu się włącza kierownica wydajesz jak piszesz 140 koła bez wiedzy na co apózniej chcesz porównać z a6 e320 bmw 520 porównać chcesz wybrałeś jedno z tańszych aut tego segmentu masz racje co do wyświetlacza ładniejszy jest w pasku b7 ale jednoczesnie droższym o20 koła
4,0
~Lucas
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
160KM nie czyni z auta rakiety ale wystarcza do swobodnego przemieszczania się nawet w trasie i do bezpiecznego wyprzedzania. Spalanie nie za wysokie, przy spokojnej jeździe do 90kmh można zejść poniżej 5l/100km, na autostradzie przy 140km/h spalanie 6,3l/100km, w mieście około 9l. Silnik dość głośny o średniej kulturze pracy.
4,0
~Simon
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW
Wystarczający do sprawnego przemieszczania, na autostradzie super szybki i dosyć cichy, do wyprzedzania nawet przy pełnym obciążeniu też się nadaje. Można to robić sprawnie, ale z głową bo zapasu mocy nie ma. W mieście raczej muł. Mało elastyczny na pierwszych trzech biegach. Od 4 do 6 biegu jeździ bardzo sprawnie.
5,0
~Michał
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Konieczna wymiana uszczelki smoka między przebiegiem 100 a 150 tys km. Dotyczy każdego wariantu CDTI. Przy zakupie warto sprawdzić ile jest świec żarowych z czujnikiem. Można się bardzo niemiło zaskoczyć cenowo przy wymianie. Czasami zdarza się, że elektrozawór turbo przestaje poprawnie działać. Sporo tematów obejścia na forach.
5,0
~Prezes42
Opel Insignia I
Sedan 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Silnik jest dynamiczny, dobrze radzi sobie z dużą masą własną. Dźwięk silnika jest przyjemny dla ucha. Silnik nie sprawia większych problemów. Silnik jest podatny na elektroniczny tuning ma duży potencjał. V6 mogę polecić każdemu kto stawia osiągi nad zużycie paliwa. Najdroższa w silniku jest wymiana rozrządu.
2,0
~Piotr
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Po 112tys padł haldex - i jego moduł (tylny napęd - wersja 4x4 - haldex w ASO 15k moduł 4k). Nie uznane na gwarancji. Szyberdach nie działał a serwis ASO twierdzi że może zrobić ale z rozliczeniem ilości godzin bo nie mają schematu połączeń szyberdachu z elektroniką -buahahaha moja odpowiedź i wyjście na tzw. pięcie.

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~luk
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Zrobiłem 100 tys km jedyne co wymieniłem w ASO to zacinający się sterownik turbiny... tak to naprawdę bez żadnych zastrzeżeń. Być może skoro przywozicie wylatane samochody z małymi przebiegami na papierze to coś się dzieje. Silnik ekonomiczny ale potrafiący też jeździć bardziej agresywnie. Wszystko zależy od kierowcy :)
Opel Insignia I