Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (319) - Silnik

Na liście zabraknie 141 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~All
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Silnik benzynowy, prosty z turbodoładowaniem, o pojemności 1600 ccm. Moc wykrzesana z tego silnika w zupełności jest wystarczającą do dynamicznej jazdy, a uzyskane 170 KM daje sobie doskonale radę. Potrafi faktycznie „troszeczkę” docisnąć pasażera w głąb fotela i to bez zadyszki. Przy tym jest cichym i ekonomicznym. (W mojej ocenie silnik 1.4 może być troszeczkę za mały). Przestałem się bać wskaźnika poziomu paliwa. Nie korzystam z opcji...
3,0
~KNa
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
największy minus to niedoróbki jakościowe jak sławny oring smoka, przez który może zatrzeć się silnik (z przezorności wymieniłem). Silnik zimny na postoju i przy malych predkościach (miasto) jest głośny lub nawet bardzo głośny, po rozgrzaniu niewiele lepiej. Co ciekawe na trasie nawet przy dużych predkościach 170-180 wycisznie jest OK a w zakresie 80-160 można nawet powiedzieć że jest cichy. SIlnik elastyczny, do 60 km/h ciągnie przeciętnie...
5,0
~Orion66
Opel Insignia I
Hatchback 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Dobrze a nawet bardzo dobrze. Jednak mogłoby być lepiej ale niestety Isignia to bardzo ciężki samochód więc nie ma co się spodziewać sportowych emocji po tym silniku. To zapewne gwarantuje wersja 2.0 ale ja świadomie zrezygnowałęm z tej wersji. Powód? Jeżdżę mało więc nie miałbym nawet za bardzo gdzie poszaleć. To raz. Dwa czytałem że wersje 2.0 są bardziej awaryjne (zwłaszcza turbiny). No i spalanie. Po co mi w Warszawie 2.0 który pali...
5,0
~Matin
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Silnik jest chyba największym atutem tego auta. Nie tylko z uwagi na kulturę pracy, czy osiągi, ale głównie dlatego, że diametralnie zmienia charakter tego samochodu. Insignia z natury jest ociężałym klocem, który nawet w najmocniejszej 4 cylindrowej odmianie pozostawia wiele do życzenia. Nie jeździłem zwykłą 2.8 V6, ale w OPC w trybie OPC jest wściekłe i rwie tak, że odczucia są znacznie lepsze niż w Leonie Cupra R. Silnik i układ wydechowy...
5,0
~sławcio
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
co do pracy silnika byłem totalnie zaskoczony.jestem przyzwyczajony do benzyniaków i do wysokich obrotów silnika ale w tym samochodzie totalnie mi to nie przeszkadza.wrażenie przy wyprzedzaniu jest takie jakby się wyprzedało samochody stojące na poboczu.Nie ma obawy że przy manewrze nagle może braknąć mocy do \"łyknięcia przeciwnika\".Elastyczność naprawdę OK.Wprawdzie przy 1500 do 1800 obrotów jest wyczuwalna mała turbo dziura ale ja i...
4,0
~pjotr69
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Silnik 130KM d..py nie urywa, ale w trasie spokojnie daje radę. W trakcie wakacyjnych wypadów obciążony na maxa z boxem i z czterema osobami na pokładzie na chorwackich autostradach bez problemu daje radę, zarówno na płaskich odcinkach jak i po górach. Auto ma sporo mocy i właściwie 120-130km/h na tempomacie to żaden problem. W trybie Sport auto zmienia się znacząco, szybciej reaguje na gaz i zbiera się żwawiej. Polecam ten silnik tym ktorzy...
4,0
~Zegarmistrz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Kultura pracy zwłaszcza przy zimnym silniku nie jest najwyższa, ale po rozgrzaniu jest już OK tym bardziej że auto jest dobrze wyciszone. Mam wrażenie, że Opel delikatnie poprawił te aspekty w porównaniu do przedlifta. Przy prędkościach szosowych osiągi są wystarczające. Spora masa jednak troszkę odbija się w takich warunkach na dynamice. Silnik można kręcić dość wysoko jak na diesla. Inaczej rzecz przedstawia się na autostradzie - zwłaszcza...
4,0
~Hans Vort
Opel Insignia I
Hatchback 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Silnik dość dynamiczny i elastyczny jak na tak duże auto. Wyraźnie przyspiesza powyżej 2000 obr/min - po załączeniu turbo. Wyczuwalna turbodziura. Większość jazdy w 1-2 osoby - zupełnie wystarczający. Przy komplecie pasażerów i pełnym bagażniku odczuwalny brak mocy. Przyspieszenie jak dla mnie wystarczające, wyprzedzanie na 4 biegu OK. Przy 3 i mocnym wciśnięciu gazu wciśnie w fotel - używam rzadko. Jeśli chcesz pojeździć bardzo dynamicznie, z...
4,0
~Filip
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Silnik 2.0 CDTI w wersji Ecoflex to warta uwagi jednostka. Dzięki swojemu momentowi obrotowego daje radę na autostradzie nawet przy pełnym obciążeniu. Jego największym mankamentem jest kultura pracy, która nie zachwyca, a także turbodziura, do której po prostu trzeba się przyzwyczaić i na uczyć, że przy wyprzedzaniu należy wcześniej wcisnąć gaz :P. Jednostka napędowa daje poprawne osiągi. Przyspieszenie podawane przez producenta jest jak...
3,0
~Myniek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Silnik oceniam na 3. Jest głośny (niemiecki klekot) i spala zbyt dużo paliwa jak na diesla 2.0 (prawie 8.0l/100km), Citroen, który waży prawie 2 tony spala ok. 6l/100km. O kulturze pracy i głośności nie wspomnę. Jedyne co mnie pozytywnie zaskoczyło, to to, że można uzyskać niezłą maksymalną prędkość (na niemieckiej autostradzie 240km/h) - Citroenem 205km choć i tak jest dużo cięższy i ma mnie o 17km. Przy silniku rzędu 160km spodziewać się...
Opel Insignia I