Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (247) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 213 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Stachu
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
1. Pojawienie się komunikatu: Sprawdź poziom płynów 2. Pojawienie się komunikatu: Sprawdź zawieszenie 3. Pojawienie się komunikatu: Sprawdź układ czujników parkowania 4. Zagrzybienie klimatyzacji, pojawienie się niemiłego zapachu) 5. Awaria zamka lewych, tylnych drzwi (drzwi nie chciały się zaryglować) 6. Awaria podnośnika szyby (lewa, tylna szyba nie chciała się podnosić) 9. Awaria systemu elektrycznego podnoszenia fotela kierowcy...
5,0
~Adam
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
(profilaktycznie wymienialiśmy co 4-5 lat uszczelkę smoka, raz sprzęgło z dwumasem, obudowa EGR, gumowa rura turbo - pękła raz, czujniki parkowania tylne skrajne i przycisk od klapy bagażnika, tylne tuleje wahaczy przednich i łączniki stabilizatora). Turbina oryginalna, DPF raz wypalany serwisowo poza tym oryginał, Zawieszenie Flex Ride i amortyzatory oryginalne nadal w aucie (raz zdarzyło się jedynie że styki we wtyczce zaśniedziały - nic...
1,0
~Piotr
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
HmmOd czego by tu zacząć.Samochodem jezdzilem rok czasu... zaraz po zakupiie coś zaczęło kapać okazało się że chłodniczka oleju wyzionela ducha i trzeba było kupić nowa 600zł Miesiąc później przepaliły się 2 z 4 świec żarowych wymieniłem więc komplet 250zl. Później zaczęło coś pukać z tyłu(zawieszenie Flex ride 1 amortyzator na tył 900zl)naszczescie okazało się że tylko łączniki STABILIZATORÓW 150zl.Oczywiscie zima padl aku 500zl. To jeszcze...
2,0
~Mq
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
- radio żyjące własnym życiem - włącza się samo kiedy chce (jeśli ktoś nie ma go włączonego na stałe). Dwie Insignie - dwa razy to samo. - układ sygnalizacji ciśnienia w ogumieniu żyjący własnym życiem - bardzo częsta sygnalizacji awarii np. 3 razy na odcinku 10 km mimo ze nic se nie dzieje - brak odczytu z czujnika. Wprowadza nerwowość np. podczas wyprzedzania lub jazdy na autostradzie. 2 Insignie - 2 razy to samo. - klimatyzacja żyjącą...
4,0
~pit
Opel Insignia I
Country Tourer 2.0 CDTI Ecotec 163KM 120kW
mankament - raz na jakiś czas po mocniejszym depnięciu i próbie powtórzenia potrafi wejść w tryb serwisowy - brak mocy - trzeba się zatrzymać i wyłączyć zapłon - reset usuwa problem.Podobno miał się zapalać wskaźnik wypalania filtra DPF - mnie ani razu nie zaświecił - w poprzedniej wersji też nie było ale trzy razy musiałem wymieniać olej po przerwanym trybie wypalania. W nowej wersji nigdy się to jeszcze nie zdarzyło - wniosek - poprawiony...
1,0
~HargKrak
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Nie wiem, w której kategorii należy umieścić swoje doświadczenia, ale przez przejechane 30 tys. km, auto 4 razy wylądowało w serwisie. Trzykrotnie z awarią hamulców (kolejno wymiana tarcz, wymiana klocków na mój koszt oraz propozycja zeszlifowania wymienionych 15tys. km wcześniej tarcz). Układ hamulcowy to kpina, którą serwis po moich naciskach przyznał, że prawdopodobnie za ciągłe awarie hamulców odpowiadają źle zaprojektowane zaciski....
4,0
~pjotr69
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Czujniki parktronica tył 2szt.(po 60PLN), mikrowyłącznik klapy bagażnika 30PLN, tarcze hamulcowe tu należy montować dobre produkty (tarcze Zimm...., klocki EB.), bo wszystkie inne tańsze zamienniki padają po 5-9tyś. km. Na zestawie w/w klocki wytrzymały 55tyś., tarcze są dobre i dalej pracują z nowymi klockami EB... Przy 185kkm wymienione zostały dwa łożyska w kołach o dziwo z lewej strony bo lekko huczały. Te z prawej w dalszym ciągu są OK....
3,0
~Matin
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
To raczej ogólna opinia dla całej gamy Insigni, która słynie z drobiazgów, które utrudniają życie. Ja u siebie zauważyłem niedoróbki w oprogramowaniu. Mimo, że to ostatni rocznik dla przedlifta, słabo działają automatyczne światła drogowe, które gasną z opóźnieniem i oślepiają kierowców z przeciwka, czasem mijania się nie zapalają w tunelach. Zdarza się, że jakaś lampka we wnętrzu nie zgaśnie, wystarczy włączyć zapłon, otworzyć i zamknąć...
4,0
~Sandomingo
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Lakier wodny nie jest tak trwały jak dawniej bywało, są pojedyncze rysy, delikatne odpryski po kamieniach - eksploatacja. Okresowo skrzypi pedał sprzęgła. Obraz w kamerze cofania nie jest peryferyjnie tak ostry jak na początku - prawdopodobnie lekkie rozszczelnienie układu. Nawigacja działa dobrze chociaż jest anachroniczna pod względem braku uaktualniania systemowego i szczegółowego przez internet. Cena aktualizacji w wysokości 750-1000 zł...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,9
l/100km
10,4
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Konrad
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
no to zaczynamy...awaria bixenonów sketnych, komunikat o nieprawidlowym działaniu lefrektorów skrętnych, namolny komunikat o ubytkach płyny chłodniczego, dwie maty grzanych foteli padły przy 90 tys km! Nierówna praca silnika , falowanie obrotów serwis do dzisiaj rozkłada ręce, zawiesza się klimatyzacja, cieknący zbioerniczek wyrównawczy, silnika miał wymieniane wiele racy uszczelki poci się, uszkodzone osłony półosi, rozleciała się obudowa...
Opel Insignia I