Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Lancer VIII (113) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 57 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~PrzemekMTB
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Co by tu napisać ;-) Układ jezdny jest genialny. Jeżeli ktoś lubi twarde zawieszenie to będzie zachwycony. Nasze drogi niestety powodują, że cierpi na tym nasz kręgosłup ale na równych, krętych drogach kierowca jest w swoim żywiole. Właściwie dwie najlepsze rzeczy w tym aucie to niezawodność i precyzja prowadzenia, tzw. handling, na którą składa się oprócz zestrojenia zawieszenia również precyzja układu kierowniczego. Samochód jest w swoim...
5,0
~Wujek piotr_bono@o2.pl
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Wiadomo, że człowiek przyzwyczaja sie do dobrego i po pewnym czasie to , co kiedyś nas zachwycało , dzis jest normalne. Generalnie auto prowadzi się super, ostatnio przy zmianie opon z zimowych na letnie przekonałem się jak wiele zależy od opon. Zimówki były spoko (kleber), natomiast letnie gumy (bridgestone) były dramatycznie głośne. Kupiłem więc sprawdzone wcześniej w carismie UNIROYAL RALLY 550 i poczułem sie jak w aucie z wyższej półki....
4,0
~arek
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Ponownie 4,5. Wymaga przyzwyczajenia, bo jest twardo. Czuć dziury na drodze. Ale niesłuszne jest nazywanie tego auta taczką. W wersji 2,0 obniżone zawieszenie, twardsze amortyzatory i felga 16 z oponami 195/50. Siłą rzeczy musi być trochę twardo. Za to bardzo fajnie się prowadzi. Pewnie. Przy pokonywaniu zakrętów i hamowaniu auto się nie przechyla, nie buja. Wersja 2.0 ma rozpórkę. Mimo braku współczesnej elektroniki (ESP i inne podobne...
5,0
~grzesgrab73
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Auto za pierwszym razem wydało się bardzo "ścisłe". Układ wspomagania kierownicy chodzi ciężej niż w autach wyższej klasy, ale prowadzenie w zakrętach to już bajka powiem szczerze, że nie wierzyłem opiniom które tu czytałem ale jednak w 100% się one potwierdziły. Auto twarde, ale nie aż tak twarde żeby nie dało się wytrzymać. Polskie drogi nie rozpieszczają i trzeba po prostu uważać na dziury. Auto prowadzi się pewnie, bardzo szybko reaguje na...
4,0
~loo1
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Wielowahaczowe i twarde zawieszenie sprawia, że silnik i skrzynia biegów maja należne oparcie na gruncie. Auto jeździ jak po szynach, nie przechyla się w zakrętach i jest pewne w prowadzeniu. Kombi w czarnym kolorze wygląda jak karawan, ale w odczuciach z jazdy bliżej mu do do sportowego coupe. Minus za duży promień skrętu i utrudnione parkowanie. Trzeba pamiętać, że twarde zawieszenie + nietypowe opony 195/50R16 powodują, że jazda po dziurach...
5,0
~Jaco
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Moja wersja to SPORT. jest to auto z rynku niemieckiego, gdzie wyposażenie i zawieszenie jest jak z modelu z motorem 2 litry a włożone jest 1,6. Obniżone, sztywne i 16 cali. To wszystko sprawia, że auto klei się do drogi ale na koleinach zciąga a na nierównowściach trzęsie. Auto robi wrażenie wcinania się w zakręt i prowokuje do ostrego ich brania. trzeba pilnować stanu opon. Układ jezdy robi wrażenie jazdy jak po szynach, ale zły stan opon...
5,0
~kempeitai
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Niech się schowa okrzyczany Focus. Przez 2 lata jeżdziłem FF 1,6 ( 115 kM ) i byłem zachwycony do czasu aż przesiadłem się do Lancera. Po zakrętach sunie z precyzją skalpela , dziury wybiera wspaniale bez obawy o plomby w zębach. Mitsubishi udało się uzyskać doskonały kompromis pomiędzy twardością a komfortem. On po prostu kocha zakręty. Już nie mogę się doczekać lata i wyprawy na Salmopol.
5,0
~Radowan
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Precyzyjna praca układu, duża sztywność i wysoka kultura jazdy. Zawieszenie na takiej wysokości jak powinna być. Po zamontowaniu rozpórki walory jezdne jeszcze wzwyż. Sportowa jazda jest w pełni kontrolowalna i auto bardzo przewidywalne. Da się zauważyć, że auto ma usportowione zawieszenie i że ze sportem ma więcej wspólnego niż by się wydawało na pierwszy rzut oka.
3,0
~substance
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V Sport 98KM 72kW
mam dziwne uczucie na kierownicy tak jakby nie bylo wytlumienia w kolumnie,czasami odnosze wrazenie ze niemal dotykam asfaltu,nie wiem,mam mieszane uczucia co do tego,moze byl stukniety ale z drugiej strony bralem z garazu i dostalem na niego 3 miesiace gwarancji.po za tym zauwazylem ze lewa przednia iopona zuzywa sie szybcjiej na krawedzi zewnetrznej.
3,0
~Borys
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Wszyscy sie zdziwią, oczywiście, sprężystość na wysokim poziomie, ciężko wyprowadzić go z równowagi aczkolwiek jakim kosztem? Komfort, prawie zerowy, na leżacych policjantach plomby wypadaja a na nierownej nawierzchni dysk, wytrzymałośc bardzo kiepska. Ja osobiście zrobilem tym samochodem niecałe 20 tys km a w naprawy zawieszenia włożyłem okolo 1000 zł.
Mitsubishi Lancer VIII