Szukaj

Lista ocen Citroen Xsara Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW 2005-2010 (19) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Wiktor
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Mercedes E to nie jest. Miałem więc wiem o czym piszę. W miarę komfortowo i przewidywalnie jak na gabaryty kiosku. Jest w stanie zaskoczyć na zakręcie niejednego wsiowego mistrza prostej w BMW czy innej Hondzie. Podstawowa rzecz żeby tak było to dbanie o stan belki i amortyzatorów. Jeśli regenerujecie to zróbcie ile się da żeby była możliwość zostawienia waszego oryginalnego korpusu. Jeżeli nie to oddajcie do kogoś kto ma o tym naprawdę dobre...
3,0
~bigfan@spin.ict.pwr.wroc.pl
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Bardzo bardzo bardzo delikatne zawieszenie. Szczególnie źle znosi poprzeczne nierówności. Trzeba je pokonywać na 2 biegu przy prędkości rzędu 20km/h, co źle wpływa na samopoczucie kierowców innych aut jadących z tyłu. :-) Praca zawieszenia jest niestety dobrze słyszalna w kabinie. Zdecydowanie z "Citroenem NIE polubisz każdej drogi". Na równych nawierzchniach samochód zachowuje się całkiem komfortowo i po francusku miękko. Oczywiście z...
2,0
~Tomi
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Auto teoretycznie komfortowe. Przód typowy w miarę bezawaryjny mc pherson - po 60 tys. zaczęły odzywać się tuleje wahaczy co i tak jest niezłym wynikiem jak na polskie \"autostrady\". Tył to tragedia, na pusto rzuca autem i hałasuje jak w Żuku (od nowości tak było), jest nieco lepiej przy obciążonym aucie. Na szybkich łukach samochód cały czas ucieka i trzeba kontrować, prowadzenie bardzo nerwowe i wręcz momentami niebezpieczne - mam jeszcze...
4,0
~Zimny72
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Zawieszenie proste i niezawodne: belka skrętna i Mc Phersony. Serwisowanie standardowe: drążki i końcówki stabilizatorów. Reakcja budy na gwałtowne ruchy kierownicą jak w autobusie. Moja żona odmawia prowadzenia XP, bo czuje się jakby sterowała łodzią: nie widać końca maski, a po skręcie kierownicą przednia szyba po chwili przesuwa się w bok - trzeba się przyzwyczaić i przestawić, mnie to nie przeszkadza. Przynajmniej tak to widać z wewnątrz....
4,0
~polsewer@interia.pl
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Układ jezdny - wbrew opiniom o Citroenach - jest dosyć sprężysty, co pozwala na kontolowanie przechyłów wysokiego nadwozia na zakrętach. Wynika to z zastosowania standardowych rozwiązań: belka skrętna i wachacze (w tym modelu nie ma zawieszenia hydropneumatycznego, gdyby ktoś go poszukiwał). Zawieszenie wybiera sprawnie nierówności, tzn. słychać nierówności lecz ich nie czuć.
4,0
~Idoru
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
W porównaniu z Mondeo (moim poprzednim autem) nijaki. Ale dość cichy, sprężysty i w sumie pewnie się trzymający, jeśli jedziemy spokojnie. Na więcej silnik nie pozwala ;-) więc układ jezdny pasuje do możliwości auta.
5,0
~Pikuś
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Ach rozkosz ! To Van a mimo to pięknie reaguje na gruntowych drogach. No na autostradzie silny podmych wiatru + wysokość auta to lekkie kołysanie (ale to cech Vanów)
3,0
~hen
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
to najsłabszy element auta, wysoko zawieszone auto i duża powierzchnia boczna sprawia trudności w prowadzeniu w czasie wiatrów bocznych
5,0
~Krzysztof P colump
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Bardzo dobre zawieszenie pewne i przewidywalne trzymanie pojazdu w łuku brak nadmiernych przechyłów, dobre tłumienie nierówności
5,0
~uuu...
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
dobrze na kiepskiej nawierzchni, gorzej w zakrętach, kładzie się, jak każdy francuz, ale da się polubić.
Citroen Xsara Picasso