Szukaj

Lista ocen Citroen Xsara Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW 2005-2010 (20) - Silnik

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Wiktor
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
NFU (TU5JP4) Genialny w swej prostocie i osiągach. Silnik starej konstrukcji. Podatny na modyfikacje( stosowany w zawodach). Jako seria jest bezawaryjny i tani w bieżącym serwisowaniu. Trzeba dbać o olej. Jeżeli jeździmy w ciężkich warunkach (miasto, dużo zimnych startów i ciągłe niedogrzanie lub częste okresy pracy na wysokich obrotach i niskich biegach) polecam zejść do interwału max. 7tyś. km. Najlepiej 5W40 spełniający jednocześnie normy...
4,0
~Idoru
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Szukałem dzieciowozu na bardzo krótkie dystanse - więc diesle z zasady odpadały (poprzedni td rozleciał się właśnei z powodu użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem ;-) więc wchodziła tylko benzyna. 1.6 16V PSA zbiera dobre recenzje, więc nie miałem obiekcji przed wyborem. Praktyka jednakże zweryfikowała ten pogląd. Niestety przy jeździe na zimno 1-2 km dziennie średnie spalanie to tragiczne 12 -13 l/100. Na autostradzie przy 140 9-10....
4,0
~Zimny72
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Benzyna 1,6i 110kM - nie jest to silnik do sprintowania ze świateł czy bezstresowego wyprzedzania na wąskiej drodze krajowej. Ale to nie jest samochód sportowy, tylko rodzinny minivan do rozsądnego jeżdżenia. Przez 10 lat i 190.000 km, przy książkowym serwisowaniu (przegląd raz w roku, wymiana wszystkich płynów, wymiana wszystkiego co zużyte na bieżąco, rozrząd po 100.000 km) miałem... jedną awarię: przy ok. 100.000 km pojawiło się falowanie...
5,0
~Jaca
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Samochód przerósł moje oczekiwania. Za cenę, którą zapłaciłem mogłem kupić auto czeskie, koreańskie albo ostatecznie Focusa (z kompaktów). Dla rodziny z dziećmi (a mam ich dwoje), jest to super auto, w którym wyprawa np. do Chorwacji z pewnością nie będzie problemem (już najbliższego lata spróbuję). Polecam wersję z klimą automatyczną...rewelacja. Audio fabryczne też fajnie gra (szkoda, ze nie gra mp3). no i ten komfort.....nie żałuję.
4,0
~polsewer@interia.pl
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Silnik 1,6 jest silnikiem wystarczającym na codzienne jeżdżenie, a 110kM starczy również i na trasę. Mankamentem silnika jest jego paliwożerność: 8,5-10L/100km oraz dziwny twardy dzwięk wydawany gdy samochód kręci w rejonie 3000obr (ok 120km/h na 5 biegu). Jednakże rekompensuje to całkiem przyzwoity zryw i elastyczność.
3,0
~Pikuś
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
110KM w benzynie to za mało na to duże autko - dużo pali przy próbie agresywnej jazdy.Dobrze sie prowadzi na wyższych obrotach.Szkoda żę nie ma już silnika 1800.Po naprawie cewki zapala od pierwszego razu ale zimą z oporami (śpi w garażu). Zero problemów gdy jest ciepły.
3,0
~bigfan@spin.ict.pwr.wroc.pl
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Silnik ogólnie jest za słaby dla tego auta. W połączeniu z pięciobiegową skrzynią daje to przy większych prędkościach kiepską elastyczność, hałas i nadmierne zużycie paliwa.
3,0
~Tomi
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Silnik jest głośny i ma przeciętną kulturę pracy. Nie jest też wybitnie ekonomiczny, ot zwykła szesnastozaworówka 1.6 bez większych wad i zalet.
4,0
~Krzysztof P colump
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Więcej mocy szczególnie przy wyprzedzaniu na trasie elastyczność zadowalająca, kultura pracy właściwa normalny 110 konny 1,6.
Dziennik kosztów dla Citroen Xsara Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
9,2
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~uuu...
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
parę koni by nie zaczkodziło, ale w porównaniu ze scenikiem o takiej samej pojemności, to RAKIETA.
Citroen Xsara Picasso