Szukaj

Oceny Citroen C5 III

Podsumowanie 293 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Citroen C5 III - Oceń swoje auto
4,38
średnia ocena z 293 ocen
4% lepiej od średniej w segmencie
89%
użytkowników kupiłoby ponownie
Rozwiń podsumowanie

Wady i zalety – Zawieszenie (149)

4,2
~mikolaj2481
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
To jest normalnie najmocniejszy atut tego auta
4,9
~Marcin
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
4,9
~Grzegorz
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Przejechałem dopiero 4000 tys. Na razie wszystko jest ok. Jeszcze poznaje ten samochód. Dowiedziałem się np, że mam czujniki ciśnienia powietrza w kołach :) i to sprawne. Jeżeli ktoś lubi komfort i spokój to polecam, naprawdę warto.
4,5
~Łukasz
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Komfort jazdy to nie tylko brak wstrząsów ale cisza w kabinie niezależnie od prędkości.
4,9
~Roberto
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Hydropneumatik: bajka!
4,9
~Roberto
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
łożysko w kole
4,8
~tomasz
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Zawieszenie najwiekszy plus tego auta, hydropneumatyczne zawieszenie powala passata, audi a4, tym autem poprostu się płynie. Silnik HDi znakomicie sobie radzi, jest bardzo oszczędny i cichy, dynamiczny, a co najwazniejsze dużo mniej awaryjny niż TDI. Miałem kilka VW i audi z TDI, przypadkowo kupiłem C5 i z tego zakupu jestem zadowolony.
4,3
~Robson
Citroen C5 III
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Hydropneumatyka -wspaniała technologia. Tym autem się płynie.
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III
Średni koszt przejechania 100 km
34,67 zł
7,7
l/100km
9,8
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,3
~Robson
Citroen C5 III
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
po 20 tysiącach poleciał łącznik stabilizatora z tyłu (jeszcze na gwarancji)
4,1
~WGR
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
skomplikowany układ zawiszenia (hydropneumatyczny), dużo części do wymiany i brak charakterystycznych sygnałów zużcia poszczególnych
Citroen C5 III