Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III (182) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 108 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~arkadius44
Citroen C5 III
Sedan 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Wszyscy sie rozpisuję komplementując zawieszenie Hydroactive III+, więc szkoda powtarzać. Malkontentom piszącym "po co to podnoszenie" albo "dołozyli bo mogli" chcę napisać, że to rewelacja, kiedy chcemy przejechać po krawężniku, a w zakorkowanej Warszawie lub na zapchanych parkingach często z tego korzystam, żeby czegoś nie urwać w podwoziu. Jedyny mankament jaki zauważyłem, to nieintuicyjne jest oznaczenie na przyciskach....
5,0
~ludojad
Citroen C5 III
Crosstourer 2.2 HDi 204KM 150kW
Hydroactive w cytrynach to już legenda. W wersji CrossTourer jest rzeczywiście nieco mniej "pływająco", ze względu na to, że zawieszenie jest domyślnie wyżej o 15mm. Hydro utwardza się wraz ze wzniosem ze względu na wyższe ciśnienie w układzie hydraulicznym. W wersji CrossTurer przy 70km/h powracamy do standarodwych ustawień. Jednakże dalej zawieszenie jest ultrakomfortowe. Progi, dziury nie interesują Cię. Często podnoszę C5 w parkingach...
5,0
~JA C5 X7 III
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Buja, wozi, rozpieszcza, usypia ;) mega wygodnie. Wyjazd wakacyjny-test zaliczony na 5. Jest tryb sport dla usztywnienia zawieszenia, ja z niego nie korzystam. Ogólnie mam ciężką nogę, i jak jeżdżę sam to nawet jak przyduszę, to te zawieszenie mi nie przeszkadza w szybkiej jeździe. Oczywiscie z rodziną na pokładzie jężdże wolniej, rozsadniej i te zawieszenie sprawuje się OK. Dodam ze mam hydro. Podobno umiejętne traktowanie tego rodzaju...
5,0
~Michał
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Mam wersję z hydrauliką, świetnie wybiera nierówności i jest bardzo komfortowe, chociaż wbrew pozorom nie jest to latający dywan, jak niektórzy sobie wyobrażają, stary CX był dużo bardziej miękki. Mimo to przesiadka np z Passata może być porażająca ;) Auto zamiast podskakiwać na dziurach po prostu się delikatnie kołysze. Jednak brew pozorom mimo tej miękkości nie mamy wrażenia jakby miało się przewrócić na pierwszym zakręcie, jest...
4,0
~darek
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
-1 gwiazdka za to ze na krotkich nierownosciach potrafi ladnie walnac zawieszeniem! Niestety hydraulika nie radzi sobie z takimi przypadkami. Mialo byc pieknie ale nie jest tak do konca. Przycisk SPORT faktycznie usztywnia zawieszenie i jest to odczuwalne. Ale nie uzywam tego trybu - kupilem to auto po to aby wlasnie plynac. Dodam ze jezdze na 17stkach. Zeby nie bylo - gdy nie mamy naglych uskokow jezdni/studzienek - auto plynie delikatnie sie...
5,0
~Pioter W.
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
KOMFORT - z tego słynie Citroen. W wersji z hydropneumatyką to jest jakiś obłęd (a przypominam, że C5x7 można także kupić z klasycznymi amortyzatorami i sprężynami). Wierzcie lub nie ale w tej klasie samochodu (a nierzadko w klasach wyższych) nie ma porównania do Citroena. Fakt, że nie jest to auto sportowe (chociaż ma przycisk sport) jedynie podkreśla zalety tego zawieszenia. Nie lękajcie się go. Koszt eksploatacji wcale nie przekracza...
5,0
~KaSa777
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
O zawieszeniu inne mogą pomarzyć. Ktoś kiedyś napisał "dziurawe drogi stają się gładkie" Ciekawostka, Kiedyś jechaliśmy na dwa auta C5 III i A4 B8 po pewnym czasie kolega dzwoni abym zwolnił bo w Audi nie da się jechać tak szybko po tej drodze a jemu już dłużej takich drgań nie wytrzyma. A pyzatym zawieszenia utwardza się w zakręt, trzyma stały prześwit, a kiedy obciążymy auto to nawet się podniesie ponad nominał i utwardzi. Hamulce C5 ma...
5,0
~totalControl
Citroen C5 III
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Wszystko w porządku, kierownica i jej wspomaganie dałoby poprowadzić to auto mojemu 2-letniemu dziecku. Niektórzy narzekają na czułość, nadmierną reakcję podczas skręcania, ale to kwestia przyzwyczajenia i jest naprawdę super. Poza tym wiadomo - w wirażach załączamy sobie tryb Sport i już jest delikatnie bardziej twardo. Mi osobiście w łukach nie przeszkadza zachowanie zawieszenia w normalnym trybie. Fajnym smaczkiem podczas ruszania jest to...
4,0
~WGR
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Miała być hydropneumatyczna rewelacja - było - po prostu dobrze. Gigantyczny plus za samopoziomowanie nadwozia (także przy dużym ładunku w bagażniku) i obniżanie/utwardzanie przy szybszej jeździe. Nierówności wybiera jak auto z dobrej jakości zawieszeniem klasycznym, czym niestety mocno się zawiodłem. Bardzo lubi rozbujać się tez na podłużnych uskokach. To o czym nie piszą w innych miejscach (i co mnie zaskoczyło) - jeśli zawieszenie...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III
Średni koszt przejechania 100 km
32,67 zł
7,7
l/100km
9,8
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~wojtek
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Miękko, cicho, komfortowo. Nie odnotowałem problemów z prowadzeniem samochodu na krętych drogach górskich, mimo że mieszkam w górach, ale muszę dodać że nie jestem typem kierowcy rajdowego, preferuję średnio dynamiczny styl jazdy. Możliwość zmiany wysokości zawieszenia ułatwia podjazd na krawężniki i parkowanie w warunkach zimowych na śniegu zalegajacym na podłożu. Regulacja wysokości zawieszenia zdecydowała o zakupie tego samochodu ponieważ...
Citroen C5 III