Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III (195) - Całokształt

Na liście zabraknie 95 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Piotr
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Po serii aut Toyoty zmieniłem markę na Citroena. Zachęciły mnie dobre opinie i silnik który nadaje się do LPG. Jestem zadowolony. Mam zawieszenie hydro więc komfort zapewniony. Nie jest to jednak jazda na chmurce jak sobie niektórzy wyobrażają. Jak jedzie ze mną czasem zwykły kierowca to zwraca uwagę na to i owo, ale nie pozna że w zawieszeniu jest coś specjalnego. W poprzednich autach miałem problem z kręgosłupem po dłuższej jeździe, w...
3,0
~miroslaw.mach
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Po 4 latach użytkowania i ok. 100tys. przejechanych kilometrów mogę z pewnością stwierdzić, że z samochodu nie jestem zadowolony. Niestety koszty utrzymania po 200tys. są spore, a niektóre rozwiązania niepotrzebnie windują ceny części w górę. W całokształcie zacznę może od plusów. Najmocniejszą stroną jest zdecydowanie silnik. 2.0 HDI to sprawdzona konstrukcja, chodzi w miarę cicho i kulturalnie jak na diesla. Mimo 240tys. przebiegu, między...
5,0
~Piotr 28 Legnica
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Żeby wszystko było w jednym miejscu całą ocenę zamieszczę tutaj.Silnik jest bardzo cichy to jego podstawowa zaleta.Ciężko odróżnić od silnika benzynowego oczywiście we wnętrzu auta które w wersji Exclusive jest doskonale wyciszone min dzięki podwójnym szybom i specjalnym uszczelkom.Pracuje równo.Najlepiej sprawdza się na długiej trasie,dobrze przyspiesza na 5 biegu,6 jest długa żeby obniżyć spalanie.Ma dosyć wąski zakres obrotów kiedy dostępny...
5,0
~41hz
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Mam C5 od niespełna roku, przejechałem 35tys. km i za każdym razem gdy wsiadam do innego samochodu to czuję, że... istnieją C5 z hydro i reszta samochodów:) Hydropneumatyczne zawieszenie nie ma sobie równych i w mieście, i na długich trasach, o dziwo, nawet przy bardziej dynamicznej jeździe po zakrętach bardzo dobrze trzyma się drogi (a zawsze można jeszcze włączyć usztywniający tryb sport). 163KM silnika 2.0 HDi to wg mnie najniższy pułap...
3,0
~miq21
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Na początku pragnę zaznaczyć, że oceniam ten jeden konkretny egzemplarz (może inni lepiej trafili) z salonu z stosunkowo małym przebiegiem (18 tys km) stąd moje surowsze podejście do jakości jaką sobą reprezentuje i nikt nie może mi zarzucić, że trafiło mi się auto ?trup? z kręconym licznikiem i dlatego dotknęły mnie te problemy o których napisze w dalszej części opinii. Nie spotkała mnie żadna poważna awaria ( przy tym przebiegu gdyby się tak...
3,0
~Przeciętny użytkownik
Citroen C5 III
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Kupiłem w salonie wersję exclusive. Moja ocena tego auta byłaby całkowicie inna gdybym wybrał inny silnik. Trzeba sobie powiedzieć jasno, że silnik 1.6 THP jest po prostu WADLIWY i powie Wam to nieoficjalnie każdy serwisant Citroena. (Zresztą warto poczytać zachodnie fora. Silnik, który dostał nawet nagrodę silnika roku bodajże w 2008 ;) ... już dawno odszedł od niego współtwórca czyli BMW) . Ten silnik powinien być wycofany z obrotu....
5,0
~Marek
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Moje auto to wersja Confort z hydroaktywnym zawieszeniem. IMHO, to zdecydowanie najkorzystniejsza wersja oferowana w 2010 roku na polskim rynku. Auto ma praktycznie pełne wyposażenie najwyższej wersji z wyjątkiem czujników ciśnienia w oponach i elektrycznych foteli. Poza tym auto jest dopasione na maksa. W tej cenie (niecałe 90k) zł, dostajemy bardzo duże, świetnie wyposażone kombi, z ogromnym bagażnikiem i rewelacyjnym zawieszeniem. Komfort...
5,0
~totalControl
Citroen C5 III
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Auto bardzo komfortowe, jak się czasami przesiadam do drugiego w rodzinie (Honda H-RV) to czuję się naprawdę dziwnie, surowo... Auto, z którego nie chce się wysiadać, nie chcesz się w nim nigdzie śpieszyć, ale i lubisz czasem nim popędzić, bo silnik ku temu skłania - jest dynamiczny i elastyczny. Wyciszenie auta to majstersztyk, jazda po - że tak to nazwę - wyeksploatowanych drogach też nie nastręcza problemów, fajnie trzyma się drogi, auto...
5,0
~Danny
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto jest naprawdę super! Bardzo fajny samochód. Ciekawy i inny niż cała niemiecka motoryzacja. Interesujący wygląd karoserii i wnętrza. Ogromne alufelgi - koła 18 na 235. Świetne wyposażenie, cała masa fajnych bajerów, które mimo podeszłego wieku auta (już ponad 10 lat) nadal działają doskonale. Radio działa super nawet na wsiach. Elektryczny ręczny działa ok. Nawigacja działa super. Elektryczna klapa działa super. Reflektory skrętne...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III
Średni koszt przejechania 100 km
32,67 zł
7,7
l/100km
9,8
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Wacko
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Wszechstronność, wygoda, ergonomia, niezawodność, doskonałe osiągi silnika to cechy tego modelu. Wiem co mówię, bo równocześnie używam kilku samochodów , mam porównanie Nie mogę dopasować pod siebie lepszego auta niż to. Od dwóch lat myślę nad zmianą bo skończył się czas amortyzacji w firmie, ale nie mogę znaleźć samochodu, który odpowiadałby moim potrzebom w takim stopniu jak C5 Tourer. Choć odwiedziłem wiele salonów wiodących marek to...
Citroen C5 III