Szukaj

Lista ocen Kia Ceed I (341) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 275 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~kierowca
Kia Ceed I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW
opadający po wyregulowaniu wysokości fotel kierowcy, dzwonienie deski w zimie na nierównościach /w lecie jest to mniej dokuczliwe/ kiepska trwałość materiałów we wnętrzu auta(zbyt szybkie ścieranie i zużywanie się tapicerki deski, siedzeń, drzwi oraz skóry na kierownicy) Skóra na kierownicy i mieszek - kompromitacja
5,0
~bantak
Kia Ceed I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW
Uważam, że 5 zasłużona, choć stwierdziłem dwie wady - przy ustawieniu słabego podświetlenia zegarów na wybojach podświetlenie może zgasnąć; dźwignia lewego kierunkowskazu nie odbija przy małym wychyleniu kierownicy. W ASO zapowiedzieli, że zrobią to od ręki tylko jakoś czasu nie mogę znaleźć by do nich jechać.
4,0
~Sebastian sebasbor@poczta.onet.pl
Kia Ceed I
Hatchback 1.6 122KM 90kW
czasem "szaleje" elektronika. Oczywiście radio od czasu do czasu się zawiesza jak u wszystkich użytkowników, a raz miałem kłopoty bo "elektryka"szyb odmówiła posłuszeństwa. Po kilku uruchomieniach silnika wszystko wróciło do normy, ale muszę to zgłosić na przeglądzie. Trochę skrzypiał też fotel, ale mu "przeszło".
1,0
~ru1da
Kia Ceed I
Hatchback 1.6 122KM 90kW
W 1 dzień po odbiorze padło radio - prawdopodobnie jest to drobiazg, ale sam fakt, że usterka pojawia się od razu i to chyba dość często (sądząc po ocenach innych użytkowników) i w salonie nawet nie informują, że coś takiego może się wydarzyć - jest skandaliczny i niestety wg mnie przekreśla wszystkie zalety samochodu.
5,0
~Maciej
Kia Ceed I
SW 1.6 CRDi 115KM 85kW
To, że co roku (ok 30 tyś. Km) trzeba wymienić łączniki stabilizatora, to wina naszych dróg, a nie samochodu. Regeneracja alternatora po 200 tysiącach, to też nic nadzwyczajnego. Czujnik położenia hamulca wymieniony w ramach gwarancji i tyle. Jak na prawie siedem lat katowania, to doskonały wynik.
4,0
~EQUUS
Kia Ceed I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Łączniki przedniego stabilizatora, malowanie maski (wadliwy lakier czerwony- samochód z pierwszej partii produkcyjnej), antena immobilizera dwa razy(problem z czytaniem kluczyka w stacyjce), wymiana siedziska w fotelu kierowcy(samoistne obniżanie się fotela).
4,0
~ts
Kia Ceed I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Glowne mankamenty to: system audio (Siemens) lubi sie czasem zawiesic na niektorych formatach MP3 - w takim wypadku pomaga tylko reset przez wyjecie bezpiecznika. Podobno to naprawiaja, zglosze przy przegladzie. Poza tym po roku plastiki przy kierownicy nieco trzeszcza.
4,0
~Opolanin anrl@op.pl
Kia Ceed I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
minusem jest chyba kluczyk w wersjach comfort i comfort plus. 2008 w standardize jest z pilotem. lekko skrzypia rekojesci z przodu przy zamykaniu drzwi. wielkim plusem jest naglosnienie 6+ cos niesamowitego. na wybojach zawieszenie jest zbyt twarde natomiast na zakretach rewelacja.
4,0
~Dariusz
Kia Ceed I
Hatchback 1.6 CRDi 115KM 85kW
Przez tyle lat nie zdarzyło mi się nic poważnego, wymieniłem sprzęgło, tarcze, klocki, elementy zawieszenia (tuleje wahacza, łączniki stabilizatora), akumlator. Na szczęście elementy do Kii nie są drogie, co czyni koszty serwisu auta na przyzwoitym poziomie.
Dziennik kosztów dla Kia Ceed I
Średni koszt przejechania 100 km
36,67 zł
6,1
l/100km
7,8
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Maciej 70
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
elektryczne szyby żyją swoim życiem -raz po naciśnięciu chowają lub otwierają się normalnie, innym razem trzeba przytrzymywać przycisk- ot taki mały supraisik; co ok 40 tyś do wymiany końcowki drążkow objawy-stuki przy zakrętach koszt ok 400 zł
Kia Ceed I