Szukaj

Lista ocen Kia Ceed I (355) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 261 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~lykopodium
Kia Ceed I
SW 1.6 CRDi 115KM 85kW
Tu jest i świetnie i trochę gorzej. Bardzo sprężyste zawieszenie, ale nie twarde.Pięknie trzyma się drogi, wchodzi w zakręty bardzo ładnie i bezpiecznie (próbowałem zmusić układ ESP do reakcji, ale dotychczas bezskutecznie). Gorsza sprawa z "czuciem" drogi. Wspomaganie jest moim zdaniem za intensywne - a może ja jestem za silny:)? Niezależnie od tego mam subiektywne i dziwne wrażenie prowadzenia auta jakby z za dużą ilością elementów...
4,0
~Makarena
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW
Dobre prowadzenie, dobre trzymanie w zakrętach za sprawą wielowahaczowego zawieszenia. Uwaga, jazda nieobciążonym samochodem, głównie w trasie i przy dużych prędkościach może powodować ząbkowanie opon. Układ kierowniczy jest trochę zbyt mocno wspomagany co skutkuje większym zużyciem materiałów z których wykonana jest kierownica. Kierownice po 100 tysiącach km wyglądają jak w innych autach po 200 lub nawet 300 tysiącach ale to trzeba wiedzieć.
5,0
~Domestos
Kia Ceed I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi WGT 90KM 66kW
To jest najmocniejsza strona tego auta. Ostatecznie nawet pierwowzór Ceeda - Focus - car of the year - przewyższa go dosłownie o ułamki milimetra. Koreańczycy zmałpowali wszystko co najlepsze, dzięki czemu jeździ się jak na magnesie. Podczas hamowania awaryjnego ABS pracuje cichutko a samochód zachowuje się niemal idealnie neutralnie. Niezwykle trudno wprowadzić to auto w poślizg boczny. Tutaj moje zadowolenie graniczy z zachwytem.
4,0
~Lucius
Kia Ceed I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW
Pewnie trzyma się drogi i pod tym względem sprawdza się w każdych warunkach. Problemem jest głośniejsza praca przy dziurach ale wystarczy pojechać do kraju o lepszej nawierzchni dróg a problem przestaje występować... Nastawy są sztywne i tutaj różni się od poprzednich aut Kia które bardziej przypominały miękkie auta amerykańskie. Elektryczne wspomaganie robi auto lekkie w prowadzeniu. Trzeba się przyzwyczaić, podobnie jak w nowych Fiatach.
3,0
~kierowca
Kia Ceed I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW
Najsłabszy punkt tego auta. I wcale nie chodzi tutaj o zbyt mocne wspomaganie, czy precyzję układu kierowniczego ale o zawieszenie - zbyt sztywne, bardzo głośne, mało trwałe, żle wybierające szczególnie poprzeczne nierówności, nerwowo zachowujące się w koleinach, poniewierające kierowcę i pasażerów na naszych dziurawych drogach - jedyny plus bardzo dobrze auto zachowuje się przy pokonywaniu ostrych zakrętów z dużą szybkością.
3,0
~schwyntzu@me.com
Kia Ceed I
SW 1.6 CRDi 90KM 66kW
Przy spokojnej jeździe jest OK. Przy dynamicznej jest OK tylko na prostej, bo auto jest dosyć miękkie i silnie pochyla się na zakrętach. Na nierównościach \"słychać\" pracę zawieszenia (szczególnie jak był nowy), teraz po 30 000km jest nieco lepiej. Reasumując: mogło być gorzej, ale nie ma się nad czym zachwycać. Konkurencyjna Octavia jest znacznie sztywniejsza i ma lepsze właściwości jezdne.
4,0
~Kjarecki
Kia Ceed I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Trzymanie się wzorowe drogi zwykle związane jest z nieco twardawym zawieszeniem i cee´d takie posiada.Na dobrych drogach zachowuje się fantastycznie,na polskich niestety poprzeczne nierówności odczuwają użytkownicy samochodu/i to ci,którzy są tylnej kanapie,z przodu jest ok!:)/.Ale uwaga-prowadzenie samochodu jest bardzo bezpieczne.Nieco zbyt czuły układ kierownicy wymaga przyzwyczajenia się.
5,0
~Damian
Kia Ceed I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW
Dla mnie bomba póki co nie spotkałem sytuacji w której poczuł bym się niepewnie nie widze sytuacji w której ten samochód mógłby zostać wyprowadzny z zamierzonego toru jazdy. dodatkowo mam esp i czuje się na drodze jak zwinna łąsiczka jeżdże 120 tam gdzie jest ograniczenie ostry zakręt i 70. Jedyne zastrzeżenie to głośna praca zawieszenia które przy większych nierónościach potrafi hałasować
5,0
~Bartek
Kia Ceed I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Prowadzenie auta jest niesamowite. Kierownica chodzi leciutko przy manewrowaniu natomiast na trasie staje się bardzo twarda, bardzo precyzyjna. Auto w trasie pewne, a w mieście zwinne. Zawieszenie ultra-żywotne. Po 213tyś przebiegu fabryczne amortyzatory mają 86% sprawności. Pierwsza rzecz (!) która będzie do wymiany po 7 latach i takim przebiegu to gumy stabilizatora z tyłu.

Usterki Kia Ceed I

Liczba wpisów: 37

Kia Ceed I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~TP
Kia Ceed I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Za twarde zawieszenie. Auto nadaje się tylko i wyłącznie na równe, asfaltowe drogi, w miarę możliwości nowe. Plus to świetne trzymanie się drogi, ale nawet małe nierówności poprzeczne powodują wstrząsy w środku. Wypad na działkę to dzikie podskoki na najmniejszej dziurze czy korzeniu przy 10-20 km/h (inne auta jadą szybciej) Przeciętny prześwit, więc uwaga na krawężniki itp.!
Kia Ceed I