Szukaj

Indywidualne usterki Mitsubishi

Podsumowanie 212 usterek Filtruj
Spalanie
  • Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 16V 129KM 95kW 2000-2004
  • silnik
  • 165 tys. km
Witam, potrzebuje pomocy ponieważ moje maleństwo pali 11,5-12l w trasie, w mieście ok.14l A poza asfaltem liczy się to w m³. Samochód mama 2 lata i jeszcze ani razu nie paliła mi się kontrolka "GDIeco" i nie mam pojęcia czy to normalnie czy sonda lambda czy wtryski , samochód nie kopci A do pierwszej setki trzeba czekać bardzo długo. Mocy ma...
Oczekuje na rozwiązanie
Pękające chyba wszystkie wężyki i rury od turbo
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
  • 250 tys. km
Wymieniłem chyba wszystkie możliwe rury i wężyki ot turbo: zimnego powietrza (doładowania), oleju, podciśnienia... No ze 3 zakupy przynajmniej robiłem w tym zakresie. Np. padające wężyki od podciśnienia czy od powietrza doładowującego - skutkują check engineami plus dramatycznym spadkiem mocy. A mocy i bez tego nie było za dużo w tej wersji...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Padający szósty i trzeci bieg w manualnej skrzyni
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • układ napędowy
  • 236 tys. km
Pewnego pięknego dnia wracałem z delegacji do domu. I co ? nagle mi padła szóstka i musiałem max na piątce jechać. Oddałem do warsztatu, chłopaki stwierdzili, że padł ten bieg. Oddałem do regeneracji. Człowiek zajmujący się naprawami tylko i wyłącznie manualnych skrzyń biegów powiedział, że powyżej 200 tysięcy PLN - to TYPOWE, że pada szóstka w...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Pekająca głowica w silniku VW 2.0 TDI, który jest w DiD zainstalowany
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
  • 215 tys. km
Mniej więcej przy takim przebiegu padła mi głowica. Objawy: silny ubytek płynu chłodniczego, coraz większe zamulenie samochodu, w efekcie pad turbiny, która miała zbyt rozrzedzony olej. Typowa wada rozwierconych silników VW 2.0 TDi z tego okresu produkcji (bodajże w 2010 czy późnej to dopiero poprawiono). Tak jak 1.9 TDi był Top 10 silników ever...
Problem rozwiązany
1 komentarz
nie można zapalić silnika
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • instalacja elektryczna
  • 1000 tys. km
nie można zapalić silnika. Po wymianie akumulatora nie działa rozrusznik po przekręceniu kluczyka , tak jakby go wcale nie było, świeci się czerwona dioda nad przełącznikiem info.
Oczekuje na rozwiązanie
Klekotanie po przekreceniu kluczyka w stacyjce jeden raz.
  • Mitsubishi Lancer IX
  • instalacja elektryczna
  • 110 tys. km
20008 1,8l GS3 automat. Po przekreceniu kluczyka j w stacyjce jeden raz klekotanie przez 5 sekund za kazdym razm. Podejrzewam rozrusznik. Auto odpala bez problemu , nie gasnie, po odpaleniu silnika wysokie obroty przez minute do dwoch zanim spadna do 900-1000rpm. Na biegu parkingowym , po przelaczeniu na drive lub reverse spadaja szybciej....
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
nie działa klimatyzacja
  • Mitsubishi Outlander III SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW 2012-2014
  • inne
  • 40 tys. km
stopniowy spadek efektywnosci klimatyzacji. Usupełnienie środka - brak efektu
Problem rozwiązany
4 komentarze
ślizgające sie sprzęgło
  • Mitsubishi Outlander III SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW 2012-2014
  • układ napędowy
  • 141 tys. km
slizgające się sprzęgło
Problem rozwiązany
1 komentarz
Silnik szarpie przy równej jeździe około 2 tyś/obr.
  • Mitsubishi Colt VI Hatchback 1.3 i 16V CZ3 95KM 70kW 2005-2012
  • silnik
  • 114 tys. km
Jadąc delikatnie, nie ma znaczenia na którym biegu ( tak najlepiej to widać przed 2000 obrotów), można odczuć wyraźne szarpnięcia silnika. I nie jest to jednorazowe a powtarzalne. A ogólnie auto jest trochę jakby zamulone. Na kompie brak błędów, styki na pedale gazu wyglądają ok, wymieniłem świecę i nic. HELP
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Nagrzewanie się drążka zmiany biegów i obudowy oraz przednich felg
  • Mitsubishi Carisma Sedan 1.6 99KM 73kW 1999-2004
  • inne
  • 292 tys. km
Zauważyłem jakiś czas temu że w cari nagrzewają się obie przednie felgi klocki wymieniłem 2 dni temu i jest to samo i zauważyłem że nagrzewa się drążek zmiany biegów i obudowa oraz czuć w nogach jeśli ktoś ma lub miał taki problem proszę o podpowiedź co można zrobić żeby się tego pozbyć
Oczekuje na rozwiązanie
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek