Szukaj

Indywidualne usterki Mitsubishi

Podsumowanie 210 usterek Filtruj
Padający szósty i trzeci bieg w manualnej skrzyni
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • układ napędowy
  • 236 tys. km
Pewnego pięknego dnia wracałem z delegacji do domu. I co ? nagle mi padła szóstka i musiałem max na piątce jechać. Oddałem do warsztatu, chłopaki stwierdzili, że padł ten bieg. Oddałem do regeneracji. Człowiek zajmujący się naprawami tylko i wyłącznie manualnych skrzyń biegów powiedział, że powyżej 200 tysięcy PLN - to TYPOWE, że pada szóstka w...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Pekająca głowica w silniku VW 2.0 TDI, który jest w DiD zainstalowany
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
  • 215 tys. km
Mniej więcej przy takim przebiegu padła mi głowica. Objawy: silny ubytek płynu chłodniczego, coraz większe zamulenie samochodu, w efekcie pad turbiny, która miała zbyt rozrzedzony olej. Typowa wada rozwierconych silników VW 2.0 TDi z tego okresu produkcji (bodajże w 2010 czy późnej to dopiero poprawiono). Tak jak 1.9 TDi był Top 10 silników ever...
Problem rozwiązany
1 komentarz
nie można zapalić silnika
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • instalacja elektryczna
  • 1000 tys. km
nie można zapalić silnika. Po wymianie akumulatora nie działa rozrusznik po przekręceniu kluczyka , tak jakby go wcale nie było, świeci się czerwona dioda nad przełącznikiem info.
Oczekuje na rozwiązanie
Klekotanie po przekreceniu kluczyka w stacyjce jeden raz.
  • Mitsubishi Lancer IX
  • instalacja elektryczna
  • 110 tys. km
20008 1,8l GS3 automat. Po przekreceniu kluczyka j w stacyjce jeden raz klekotanie przez 5 sekund za kazdym razm. Podejrzewam rozrusznik. Auto odpala bez problemu , nie gasnie, po odpaleniu silnika wysokie obroty przez minute do dwoch zanim spadna do 900-1000rpm. Na biegu parkingowym , po przelaczeniu na drive lub reverse spadaja szybciej....
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
nie działa klimatyzacja
  • Mitsubishi Outlander III SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW 2012-2014
  • inne
  • 40 tys. km
stopniowy spadek efektywnosci klimatyzacji. Usupełnienie środka - brak efektu
Problem rozwiązany
4 komentarze
ślizgające sie sprzęgło
  • Mitsubishi Outlander III SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW 2012-2014
  • układ napędowy
  • 141 tys. km
slizgające się sprzęgło
Problem rozwiązany
1 komentarz
Silnik szarpie przy równej jeździe około 2 tyś/obr.
  • Mitsubishi Colt VI Hatchback 1.3 i 16V CZ3 95KM 70kW 2005-2012
  • silnik
  • 114 tys. km
Jadąc delikatnie, nie ma znaczenia na którym biegu ( tak najlepiej to widać przed 2000 obrotów), można odczuć wyraźne szarpnięcia silnika. I nie jest to jednorazowe a powtarzalne. A ogólnie auto jest trochę jakby zamulone. Na kompie brak błędów, styki na pedale gazu wyglądają ok, wymieniłem świecę i nic. HELP
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Nagrzewanie się drążka zmiany biegów i obudowy oraz przednich felg
  • Mitsubishi Carisma Sedan 1.6 99KM 73kW 1999-2004
  • inne
  • 292 tys. km
Zauważyłem jakiś czas temu że w cari nagrzewają się obie przednie felgi klocki wymieniłem 2 dni temu i jest to samo i zauważyłem że nagrzewa się drążek zmiany biegów i obudowa oraz czuć w nogach jeśli ktoś ma lub miał taki problem proszę o podpowiedź co można zrobić żeby się tego pozbyć
Oczekuje na rozwiązanie
Gaśnie i ciezko odpala
  • Mitsubishi Carisma Hatchback 1.9 DID 102KM 75kW 2001-2004
  • silnik
  • 360 tys. km
Mitsubishi carisma 1.9 did 2001r podczas upałów gasnie w trakcie jazdy i zapalaja sie kontrolki silnika i akumulatora. Po ponownej próbie odpalenia zapala ale z wieklim trudem lub za drugim razem. Co to może być?
Oczekuje na rozwiązanie
Silnik - po przekroczeniu 3000 obrotów traci moc
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Samochód po przekroczeniu 3000 tyś. obrotów silnika traci moc, muszę się zatrzymać wyłączyć silnik i powtórnie uruchomić i jest ok.
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek