Szukaj

Pękające chyba wszystkie wężyki i rury od turbo
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012

  • Autor: CharlieK
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 250 tys. km
Wymieniłem chyba wszystkie możliwe rury i wężyki ot turbo: zimnego powietrza (doładowania), oleju, podciśnienia... No ze 3 zakupy przynajmniej robiłem w tym zakresie. Np. padające wężyki od podciśnienia czy od powietrza doładowującego - skutkują check engineami plus dramatycznym spadkiem mocy. A mocy i bez tego nie było za dużo w tej wersji silnika :/Wężyk od oleju - można zatrzeć silnik, jak wyssa przez turbo olej. A tak to się kończy szybszym zużyciem się samego turbo.

Komentarze

Polecam to regularnie kontrolować i zawczasu wymieniać, bo brak kontroli tego kosztowało mnie 1 turbinę (drugą kosztowało mnie problem z głowicą silnika). No i słabo się jeździ z autem bez mocy, a o tej wadze. Na szczęście jest dużo używanych w dobrym stanie wężyków i przewodów (koszt kilkudziesięciu złotych), a nowe też nie są jakieś dramatycznie drogie, rzędu 150-300 złotych. Wymiana - zwykle parę stówek, zależnie który wężyk i jaki dostęp.
Odpowiedz
U mnie dzieje sie to samo...dlaczego ? Myślałem że przez to ,że zrobiłem chip ze 140 na 178
Odpowiedz
Mitsubishi Outlander II