Szukaj

Indywidualne usterki Ford S-Max

Podsumowanie 21 usterek Filtruj
Problem z egr... Pali się usterka silnika... Moc ma
  • Ford S-Max I Van 1.8 TDCi 100KM 74kW 2006-2010
  • inne
  • 286 tys. km
Problem z egr... Pali się usterka silnika... Moc ma
Oczekuje na rozwiązanie
Spalony moduł od klimatyzacji i moduł od nawiewu oraz fleszowanie świateł przy zmianie biegów na zimnym silniku
  • Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010
  • instalacja elektryczna
  • 230 tys. km
Witam. Mam problem z modułem od nawiewu latem spalił się wymieniłem na nowy chodził do tej pory gdy ustawiałem nawiew na maxa na zimnym silniku wyłączał się po przejechaniu kilku kilometrów było już ok teraz wogle nie działa a modułu od klimy już nie wymieniałem do tego na zimnym silniku przy zmianie biegów światła fleszują
Oczekuje na rozwiązanie
Przegrzewanie się silnika
  • Ford S-Max II Van 2.0 TDCi 180KM 132kW 2015-2018
  • układ chłodzenia
  • 87 tys. km
Witam. Posiadamy w rodzinie Forda S-MAX drugiej generacji z silnikiem 2.0 TDCI 180 km z 2018 roku. Podczas podróży autostradą wyskoczył komunikat o przegrzaniu jednostki napędowej. Wskaźnik temperatury na 120 st. Niezwłocznie zatrzymałem pojazd na pasie awaryjnym i zgasiłem silnik. Po otwarciu maski okazało się, że płyn w zbiorniczku się gotuje...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Falujące obroty
  • Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010
  • inne
  • 256 tys. km
Witam silnik na biegu jałowym i bez obciążenia faluje po włączeniu wszystkiego co możliwe chodź równo podczas jazdy żadnych objawów normalnie odpala i przyspiesza
Oczekuje na rozwiązanie
Wysokie obroty
  • Ford S-Max I Van 2.0 i 16V 145KM 107kW 2006-2010
  • silnik
  • 274 tys. km
Auto po uruchomieniu łapie wysokie obroty 1200. Czasem po nagrzaniu też się utrzymują. Dojeżdżając do skrzyżowania czy też świateł i zawlniajac są wstanie zafalowac do ok 1400. Adaptacja przepustnicy nic nie daje albo na krótką metę.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Dziennik kosztów dla Ford S-Max
Średni koszt przejechania 100 km
47,33 zł
7,9
l/100km
8,5
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Wysokie obroty
  • Ford S-Max I Van 2.0 i 16V 145KM 107kW 2006-2010
  • silnik
  • 274 tys. km
Auto po uruchomieniu łapie wysokie obroty 1200. Czasem po nagrzaniu też się utrzymują. Dojeżdżając do skrzyżowania czy też świateł i zawlniajac są wstanie zafalowac do ok 1400. Adaptacja przepustnicy nic nie daje albo na krótką metę.
Oczekuje na rozwiązanie
Odgłos tarcia metalu o metal skrzynia automat TF81SC / DURASHIFT
  • Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010
  • układ napędowy
  • 283 tys. km
Skrzynia automat tf81sc. Niepokojący odgłos szurania, tarcia, rezonansu ciężko to jednoznacznie określić ale jest słyszalne tylko na 4, 5 lub 6 biegu w niskim zakresie obrotów od około 1600 do 2000 rmp, potem znika. Początkowo myślałem że toskrzynia ale może to coś rezonuje ? wydech sprawdzony, osłona termiczna przykręcona. Myślalem o...
Problem rozwiązany
2 komentarze
pompa wspomagania
  • Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 130KM 96kW 2006-2010
  • układ kierowniczy
  • 180 tys. km
wyswietla sie info o awarii pompy wspomagania ,pompa wymieniona , info dalej sie wyswietla , dodatkowo info o usterce ESP i ikonka na blacie ABS lub ESP, prosze o pomoc , dziekuje
Oczekuje na rozwiązanie
SKRZYNIA
  • Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 130KM 96kW 2006-2010
  • układ napędowy
  • 180 tys. km
z 4 biegu na 5 i 6 zaczyna huczec , jakby tarcie metalu wysprzeglisz cisza ,pozostale biegi OK.
Problem rozwiązany
3 komentarze
swiatla
  • Ford S-Max I
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
w s max z przodu nie swieci sie swiatlo te okragle , z tylu w klapie i boku , oraz sterowanie fotelem pasazera gora i dol , po nacisnieciue pedalu hamulca wszystko zaczyna dzialac ? co za czort siedzi
Oczekuje na rozwiązanie
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Ford S-Max