Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Octavia II

Podsumowanie 73 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Skoda Octavia II 1.8 TSI 160KM 118kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,9
47,18 zł
25
7,1
42,85 zł
12
8,0
48,15 zł
28
8,1
48,77 zł
7
-
-
0
Pokaż więcej silników
Silnik Benzynowy Skoda Octavia II 1.8 TSI 160KM 118kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
25,83 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (73)

7,2
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Miasto do 8,5 trasa 6,5 szybciej 7,5
8,8
Skoda Octavia II
Hatchback 1.8 TSI 160KM 118kW
kiepska jak na nowy silnik w końcu to nie jakiś MPI ale pali sporo szczególnie w mieście zimą min 10 litrów
9,3
Skoda Octavia II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
ekonomia HA HA HAHAHAHAHA 9 -11 litra HAHAA
9,3
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
KATASTROFA min 9 litra miasto MIN
7,9
Skoda Octavia II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
8,9
Skoda Octavia II
Hatchback 1.8 TSI 160KM 118kW
7,5
Skoda Octavia II
Hatchback 1.8 TSI 160KM 118kW
Silnik powered by GOODHOPE Pleszew. Troszkę popija olej ale w normie. Na hamowni wykazał bonus 20 KM. Po wirusie produkuje 218 KM i 324 Nm. Zaskakuje elastycznością i przyspieszeniem do 100 km/h w około 7 sek, a prędkość maksymalna mierzona GPS to 240 km/h (wskazówka dawno oparta o ogranicznik). Spalanie przy normalnej jeździe nie wykazało wzrostu. Podłączenie komputera pozwala włączyć kilka przydatnych funkcji, za które trzeba słono płacić u dealera, np. doświetlanie zakrętów, follow home/leaving home.Jednak najciekawszą opcją jest programowe uruchomienie systemu XDS, czyli elektronicznej szpery. Poprawia ona znacznie komfort pokonywania ciasnych zakrętów zmieniając charakterystykę auta z podsterownej na nadsterowną, co czyni auto wiele łatwiejsze w kontroli. Na testowanych zakrętach prędkość przejazdu zwiększyła się o dobre 20-22 km/h. Przy przebiegu 30 tys. km wymiana sprężarki i chłodnicy klimy. Dodatkowo jakiejś uszczelki pod czujnikiem rozrządu. Pozdrawiam tunera GOODHOPE Tuning z Pleszewa
7,9
Skoda Octavia II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Jeżdżę takim samochodem dość często, więc mogę nieco powiedzieć o jeździe mieszanej i pozamiejskiej (w mieście bywam rzadko). otóż jadąc z głową i przewidywalnie można spalić bardzo mało jak na te osiągi. przy 100 można zamknąć się w 6l. co ciekawe jadąc 120 spalamy już 7 a 140 7,5l/100. ogólnie im szybciej tym bardziej opłacalnie... przy 160kmh bierze 8-8,5. Z tym że jest o wiele bardziej wrażliwy na warunki niż diesle. lekka górka na tempomacie i pokazuje 12-14 i więcej. Octavia RS 2,0tdi 170koni jest dużo bardziej odporna na górki. no i jeśli w tsi zaczniemy się bawić to spalanie rośnie bardzo szybko. Przykład: trasa 140km, cała droga spokojnie i do 140 na autostradzie (50% trasy autostrada). spalanie 7,7 ale pod koniec lekkie szaleństwo, tzn dwa przyspieszenia do 200+kmh (może 5-10km drogi) i średnie od razu skoczyło na 8,3. w dieslu wzrost byłby pewnie o 0,1l. Generalnie pali podobnie jak zwykłe 1.8 z 5cio biegową skrzynią sprzed 10 lat, tylko że ma z goła różne możliwości :) spodziewam się że spokojnie 10-20koni ma w gratisie.
7,9
Skoda Octavia II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
8,9
Skoda Octavia II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Skoda Octavia II