Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 900 II

Podsumowanie 63 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Saab 900 II 2.0 i 131KM 96kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
55,29 zł
4
10,0
60,09 zł
10
10,1
60,43 zł
23
Silnik Benzynowy Saab 900 II 2.0 i 131KM 96kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,2
34,84 zł
3
12,2
38,10 zł
7
11,3
35,19 zł
16

Lista raportów zużycia paliwa (63)

7,6
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
No tu nie jest tak wesolo...2 litry trzeba czyms nakarmic...w miescie przy normalnej jezdzie wychodzi 11,5 litra, w trasie duzo lepiej - do 110 km/h w 7 litrach sie zamyka. Ceny czesci nie wyzsze niz w przypadku VW.
9,9
Saab 900 II
Cabrio 2.0 i 131KM 96kW
Wydaje mi się zę spalanie w granicach rozsądku. Pozdrawiam wszystkich SAAB-owiczow i polecam ten genialny samochodzik!!!
11,3
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Zużycie paliwa jest jak na ten silnik wysokie co spowodowane jest głownie dużą masą pojazdu, dlatego tez 2.3 pali czesto tyle samo co 2.0, a nawet mniej. Ceny częsci zamiennych plasują się na średnim poziomie , choć części typowo eksploatacyjne są zadziwiajaco tanie, ja szykowałem się na znacznie wyższe ceny . Gożej gdy dojdzie do stłuczki , trzeba mieć kontakty.
7,4
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
9,9
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Niestety to jest najgorsza strona Saaba. Ale kto chce mieć Saaba musi się liczyć z dużym spalaniem. W mieście średnio 12-13l/100km. W trasie śrdnio 8,5-9 l/100km. Na autostradzie przy 160 km/h średnio 9,5-10 l/100 km. Filtry, klocki hamulcowe itp. materiały eksploatacyjne mozna kupić bez problemu (Warszawa) po normalnych cenach. Nie odstaje pod tym względem od typowych marek. Nieco droższe mogą być tarcze hamulcowe. Dużo części do kupienia na Allegro. Jeżeli nie serwisuje się w autoryzowanych stacjach Saaba tylko u nieautoryzowanych Saabiarzy to utrzymanie wychodzi bardzo przyzwoicie. Bardzo rzadkie naprawy (w moim wypadku - bo oczywiście to zależy na jaki egzemplarz sie trafi) rekompensują ceny niektórych części.
10,8
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
mógłby troszkę miej palic.... (11-12 l gazu na 100). ciężko nim jechać nie łamiąc przepisów :)
12,0
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
i tu problem benzyny po mieście poniżej 12 nie schodzi, gaz - cóż na 36 litrach średnio do 240km
10,2
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Arystokracja lubi se wypić. Można tym jeździć jak furmanką i wtedy spalanie może zejść nawet poniżej 8 litrów(trasa) ale nie polecam.
10,6
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Trzeba przyznać za lubi paliwo. Stara Sierra 2.0 paliła mniej (8-9L/100km). Ale ten silnik dostarcza więcej emocji. Pozatym silnik doskonale reaguje na wszelkie zabiegi zmniejszające zurzycie paliwa (dobry olej, dobre filtry, dobre paliwo itp). Jak go kupiłem palił 12.6L/100km, poprzedni właściciel nie miał za durzego pojęcia o samochodach i lał co popadło nie mówiąc o wymianach jakiś tam filtrów. Po drobnych zabiegach spalanie utrzymuje się na poziomoe 9.8L/100km. Części niestety są drogawe. Za to nie ma wymiany paska rozrządu - bo jest łańcuch, odchodzi jedna z drorzszych operacji. Pozatym sporo części pasuje od Opla Vectra B/Omega B.
10,4
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Nie jest najgorzej. W mieście ok 13 LPG, ale można spokojnie zejść do 12. Trasa do 130km/h -11 litrów. Ciężko jeździć wolniej tym samochodem. Minimalnie spalił 9.
Saab 900 II