Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-5 I

Podsumowanie 57 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Saab 9-5 I 2.0 T 150KM 110kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,1
66,85 zł
16
11,0
66,31 zł
17
Silnik Benzynowy Saab 9-5 I 2.0 T 150KM 110kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,3
41,42 zł
20
12,0
37,51 zł
4

Lista raportów zużycia paliwa (57)

10,7
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 I
Średni koszt przejechania 100 km
52,33 zł
8,9
l/100km
11,6
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
Saab 9-5 I