Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 I

Podsumowanie 181 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
59,40 zł
12
8,3
50,10 zł
1
10,1
61,11 zł
20
9,9
59,76 zł
3
10,2
61,77 zł
9
10,1
60,96 zł
5
11,2
67,30 zł
2
10,7
64,41 zł
14
10,8
64,99 zł
3
12,8
77,26 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
31,10 zł
2
11,2
35,18 zł
5
11,6
36,44 zł
4
13,0
40,84 zł
1
Silniki Diesla Saab 9-3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,94 zł
40
6,9
41,95 zł
59

Zużycie paliwa Saab 9-3 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (181)

9,5
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
Hmm... Auto kupiłem już z dużym przebiegiem, wiedząc, że nie miał wymienianej turbiny, ani rozrządu. Za samochó zapłaciłem trochę mniej, a resztę pieniędzy przeznaczyłem na doinwestowanie auta. W rezultacie na doprowadzenie go do bardzo dobrego stanu, który powinien (przynajmniej teoretycznie) zapewnić mi kilka lat bezproblemowego użytkowania wydałem trochę ponad 5 tysięcy zł. Części do saaba nie są drogie (na poziomie oplowskich), ale zdarza się, że trzeba wydać więcej ze względu na rozwiązania konstrukcyjne. Np. jak miałem luzy na sworzniach to musiałem wymienić cały wahacz bo same tuleje są niewymienialne. Koszt ok. 300zł + robocizna.
6,7
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Auto do tanich nie należy, ale w teorii miał być na granicy marek premium. Części są w większości łatwo dostępne i jest sporo GMowskich zamienników - co się chwali i pozwala odetchnąć portfelowi. Natomiast jeśli chodzi o usługi to trzeba się nieco nagimnastykować aby znaleźć kogoś kto potrafi to auto naprawiać. Ja osobiście jeżdżę do eksperta od Opli. Do tej pory nie miałem problemów.
7,5
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
W Warszawie w dużych korkach średnio 9-9.5 l/100 km bez oszczędzania. Jak się uprzeć to można zejść do 7.5 l/100 km przy tych samych warunkach ale to już męczarnia. Przy mniejszym natężeniu ruchu w mieście około 7.5 l/100 km Trasa bez autostrad 80-110 km/h 5.8-6.5 l/100 km. Autostrady 120-150 km/h 7-7.5 l/100 km. Średnia z wakacji do Chorwacji (ponad 4 tyś km) 7.5 l/100 km/h. Autko z mocą podniesioną do 156 KM, brak wzrostu spalania. Auto użytkuję od 4 lat.
11,3
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Wiadomo 205hp musi chlac.W trasie 8,9l/100km w miescie 10l/100km przy ciezkich nogach 15lpotrafi wychlacale za przyjemnosci w wyprzedzaniu zawsze sie slono placi
10,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
Auto lubi sobie wypić. Nie można ukrywać, że konkurencyjne motory o podobnej mocy mogą zużyć o ok. 1-2 litry benzyny/100km. Choć na trasie przy oszczędnej jeździe potrafi jak chcemy zejść do ok. 6,5l/100km. Ale nie oszukujmy się, kto tak wytrzyma?:D Miałem okazję usiąść za kierownicą 200-konnego Passata na trasie Kce-Częstochowa. Niby szybszy i bardziej ekonomiczny ale w ogóle tego nie widać a na dodatek gorzej się wyprzedza, trzeba bardziej żyłować, nie mówiąc, że dwa-trzy razy wyprzedzając na zakręcie (droga 2-pasmowa:) poczułem, że mi delikatnie popłynął. W Saabie czegoś takiego nie ma. Powtarzając tą trasę moim Saabolotem w te zakręty spokojnie mogłem wejść z prędkością 10-20 km/h wyższą bez żadnych negatywnych odczuć. Tak więc paliwo paliwem ale liczą się też inne rzeczy. Przeglądy można wykonywać w normalnych punktach - niższa cena le za to ponoć niektórzy mechanicy "boją się" Saabów. Można pojechać do ASO (polecam to w Mysłowicach:) i wtedy mamy trochę drożej ale wychodzimy bogatsi o dodatkową wiedzę, której czasem próżno szukać u "zwyczajnych" mechaników.
7,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
10,3
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
6,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Samochód bardzo ekonomiczny. W trybie mieszanym po prostu nie potrafię przekroczyć 8,5 litrów na 100km. Zbiornik 68 litrów spokojnie pozwala na przejechanie 900 km (rekord 1250km). Przyzwyczaiłem się do średniego spalania w okolicy 6,5 litrów/100km (informacja z komputera pokładowego).
10,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Paliwo - zależne od nogi, koszty przeglądów i napraw raczej wyższe niż niższe. Olej wymaga wymiany co 10 000km - taki pierwszy przykład z lewej. Z drugiej strony silnik świetnie znosi LPG.
10,9
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i 130KM 96kW
Jeśli ktoś szuka ekonomicznego auta to źle trafił ale tragedii nie ma. Średnie zużycie paliwa w mieście to 12,5 litra, na trasie 10,5 przy prędkości 120-140 km/h. Co dziwne auto pali mniej w mieście przy dynamicznej jeździe, realne jest spalanie na poziomie 11 litrów w mieście ale mniej raczej nie. Polecam mocniejsze wersje bo zużycie paliwa minimalnie większe a różnica w dynamice jazdy ogromna. Części do Saaba 9-3 są w zaskakująco przystępnych cenach tak samo jak serwis. Proszę wsadzić między bajki opowieści o super drogim serwisie. Serwis i tak odwiedzam żeby przywitać się z mechanikiem bo auto jest niezawodne - oczywiście gdy jest odpowiednio serwisowane. Wyposażenie jest bogate, wnętrze jest bardzo trwałe i łatwe w utrzymaniu czystości. Nadwozie nie rdzewieje no chyba że było byle jak naprawiane. Generalnie polecam ten model ale z silnikiem 185 KM lub więcej
Saab 9-3 I