Szukaj

Saab 9-3 II SportSedan 2.0t 175KM 2004 Saab 9-3 Saab 9-3 II Sport

18 500 PLN
Saab
9-3
2004
benzynowy
176 KM
+48
Tychy (woj. śląskie)
Rocznik 2004
Przebieg 89 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 176 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Niebieski
Liczba drzwi 4

Informacje o samochodzie

Saab 9-3 Saab 9-3 II Sport

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,4 s
Średnie spalanie
7,1 l/100 km
Długość
4 635 mm
Szerokość
1 762 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
90% 10%
9,6
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Powyższe 'średnie' spalania nie mówią zupełnie nic, dlatego szczegóły tu: Silnik 2.0 z turbiną tylko Pb, wyposażenie prawie max , skrzynia automat 5biegów Miasto Wrocław: krótki dystans do 10km , silnik zimny jazda normalna - ok 14l/100 umiarkowane korki po rozgrzaniu silnika, jazda normalna - ok 11,5l/100 autostrada (2 dorosłych, dziecko, pies + bagaż :) ): 100km/h 7l/100 120km/h 7,5l/100 140km/h 8l/100 160km/h 8,5l/100 mieszany 800km, 50% miasto 50% trasa - 10,8l/100 Wyniki na podstawie komputera pokładowego.
11,3
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Witam. Minely trzy lata od kad kupilem moja Saabinke. Jestem tak zadowolony jak z niczego innego ( nie mam jeszcze dzieciakow :) ). Mieszkam w Londynie i uwielbiam dynamiczna jazde..wiadomo przy londynskim bilionie kamer drogowych nie da sie jezdzicszybko ale da sie jezdzic bardzo dynamicznie co wiaze sie z bardzo wysokim spalaniem. Widok zostawianego w tyle BMW lub AUDI jest mily i daje frajde. Jazda po londynie to czasem jak wyscigi na 1/4 mili:) Na trasie z londynu do domu auto ostatnim razem spalilo mi 6.3 l/100. Mam foto to dokumentujace gdyby ktos chcial zobaczyc. Auto jest tak elastyczne pod wzgledem mocy ze kazdy znajdzie cos dla siebie. Pozdrawiam!
8,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Autko ma 200000 przebiegu robione serwisy w aso, olej co 15000 pełny syntetyk mobil1 Spalanie bardzo ładne w trasie na tempomacie tak przy 140km/h nawet na 6 l miłe zaskoczenie,podnosi się gdy podciągam go na poszczególnych biegach powyżej 5000ob,jazda płynna bez żyłowania,chociaż czasem przy wyprzedzaniu trzeba.Silnik bez jakiś usterek raz simering padł,zimą 10,1 l nie wiem skąd taka różnica,w zeszłym roku 9 nie przekraczał z tym że używany aktualnie na dystans 6km dziennie może z tego ta rużnica nie ma czasu się nagrzać.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Ergonomia

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Saab przeprowadzone przez Euro NCAP.
Saab 9-3