Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 I

Podsumowanie 18 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Saab 9-3 I 2.0 T 205KM 151kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,5
81,49 zł
1
10,5
63,10 zł
13
Silnik Benzynowy Saab 9-3 I 2.0 T 205KM 151kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,6
36,44 zł
4

Lista raportów zużycia paliwa (18)

10,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
10,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
10,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
9,5
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
bardzo oszczędna jazda to spalanie 6,6 takie miałem na odcinku 300 km , jazda 90 km/h , bardzo delikatnie , jazda normalna 8,5-9,5l , jazda dynamiczna ok 12-13 l
14,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Części nie są specjalnie drogie, jest to jednak poziom wyżej niż popularnych marek, jest wiele zamienników. Dzięki bardzo dużej internetowej społeczności Saaba jest mnóstwo części używanych w dobrym stanie.
12,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Średnie minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe mogłoby być znacznie niższe. Niestety nie miałem jeszcze możliwości przejechania trasy z głównym udziałem drogi krajowej(najczęściej było to powyżej 50% autostrady, gdzie zawsze lubię poprzyciskać jak mam okazję). Wartość wpisana to trasa Kraków-Split, 3 dorosłe osoby na pokładzie i ponad 400 litrów bagażu - stosunkowo spokojna jazda autostradowa od 100 do 160 km/h. Co do reszty wartości to tak właśnie pali - nic dodać nic ująć.
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 I
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
7,3
l/100km
9,5
l/100km
12,7
l/100km
Zobacz dzienniki
9,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Mam ciężką nogę tylko na drogach na to pozwalających, tj. autostrada/ekspresówka. Samochód przy prędkościach autostradowych(110 - 150 kmh) spokojnie zmieści się w 9/9,5 litrach na 100km. W mieście(Krk)dość szybko osiągam docelową prędkość(50km/h lub 70km/h), toczę się i często hamuję biegami, dlatego nie udało mi się przekroczyć 13L/100km. W trasie z Wawy do Krk osiągnąłem 6.8 L/100 jadąc przepisowo(akurat spory odcinek krajowej 7 był remontowany) na zimowych kołach(16 cali, 205 szer, profil 55). Żmudna, długa i nieprzyjemna jazda.
10,7
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
W mieście (Warszawa) jazda w porach wzmożonego ruchu 13 nawet 14 można zauważyć na Sidzie. Może to być oszczędny samochód jadąc 90 na 5 spalanie na poziomie 4,5-5 litrów. jadać 120-130 9-10 litrów
10,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Jak na samochód z takimi osiągami to jest naprawdę nieźle. Minimalne spalanie w trasie jakie udało mi się osiągnąć to 6.7 - 90 km/h na trasie W-wa - Kraków. Bez wyprzedzania i za tirami - nie polecam takiej jazdy. :P Średnie spalanie w trybie mieszanym to pomiędzy 9 a 11 litrów w zależności od proporcji trasa-miasto. W mieście trzeba się liczyć ze spalaniem rzędu 12-16 litrów. Jeżeli chodzi o LPG to wartości są takie: - trasa - minimum to 9.5 litra - cykl mieszany pomiędzy 11 a 13 litrów - miasto to 14 - 17 litrów. Problem robi się, gdy chodzi o naprawy. Kilka części jest trudno dostępnych - trzeba je ściągać np. z USA lub UK. Głupi czujnik temperatury powietrza doładowanego kosztuje 30 dolarów, a koszty przesyłki kolejne 40 baksów. Druga sprawa to fakt, że silnik jest podatny na jakość oleju. Lepiej nie lać byle czego i należy go wymieniać co 10k km. No ale tak to wygląda, jeżeli chce się jeździć samochodem marki która już nie istnieje. Zaznaczam, że to są wartości _prawdziwe_ wyliczone przy tankowaniu. Ponaddto nie oszukujmy się, nie po to mam 205 kucyków pod maską, żeby oszczędzać. Jak tylko wjeżdżam na obwodnicę to staram się osiągać przepisową prędkość jak najszybciej - to, że mam wtedy banana na twarzy to tylko efekt uboczny bezpiecznego i dynamicznego włączania się do ruchu. ;)
11,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
głównie jazda do 15 km (75% trasa - 70-90 km/h, 25% niezatłoczone miasto z sygnalizacją świetlną) spalanie 11,7 l/100 km, w mieście do 15 l/100 km, na trasie jadąc poniżej 90 km/h schodziłem do 7+
Saab 9-3 I