Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 I

Podsumowanie 18 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Saab 9-3 I 2.0 T 205KM 151kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,5
81,49 zł
1
10,5
63,10 zł
13
Silnik Benzynowy Saab 9-3 I 2.0 T 205KM 151kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,6
36,44 zł
4

Lista raportów zużycia paliwa (18)

11,3
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Wiadomo 205hp musi chlac.W trasie 8,9l/100km w miescie 10l/100km przy ciezkich nogach 15lpotrafi wychlacale za przyjemnosci w wyprzedzaniu zawsze sie slono placi
10,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Paliwo - zależne od nogi, koszty przeglądów i napraw raczej wyższe niż niższe. Olej wymaga wymiany co 10 000km - taki pierwszy przykład z lewej. Z drugiej strony silnik świetnie znosi LPG.
11,8
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
hmmm.... auto super jedzie. W miescie pali duzo, kieszen czuje to powaznie. W trasie jak dla mnie do przelkniecia zupelnie. Generalnie przy tych cenach paliwa to nie jest tanie auto. Ale trzeba pamietac zeby te minusy nie zaslonily nam plusow :) Jazda jest na prawde bardzo przyjemna i dostarcza bardzo duzo dobrych wrazen ;)
13,7
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
8,8
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Uważam, że jak na 205-konne auto z automatem jest conajmniej bardzo dobrze. Spalanie: miasto - 11,5-15l/100km (w zależności od tego ile korków itp.) trasa (tu duuużo zależy od tego czy noga jest ciężka, czy też nie) - przy lekkiej nodze: 7,5-8,5l/100km, przy ciężkiej - 9-12l/100km Ceny części nie są wyższe od tych, które są stosowane w innych autach klasy Premium (BMW 3, Mercedes C. Lexus IS). Pokusiłbym się nawet o określenie, że są nieco tańsze
10,5
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 I
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
7,3
l/100km
9,5
l/100km
12,7
l/100km
Zobacz dzienniki
13,5
Saab 9-3 I
Cabrio 2.0 T 205KM 151kW
9,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Przy mocy 205 kucyków nie można się spodziewać żę będzie oszczędnie,przecież takiego auta nie kupuje emeryt na dojazdy do kościoła
Saab 9-3 I