Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 I

Podsumowanie 181 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
59,40 zł
12
8,3
50,10 zł
1
10,1
61,11 zł
20
9,9
59,76 zł
3
10,2
61,77 zł
9
10,1
60,96 zł
5
11,2
67,30 zł
2
10,7
64,41 zł
14
10,8
64,99 zł
3
12,8
77,26 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
31,10 zł
2
11,2
35,18 zł
5
11,6
36,44 zł
4
13,0
40,84 zł
1
Silniki Diesla Saab 9-3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,94 zł
40
6,9
41,95 zł
59

Zużycie paliwa Saab 9-3 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (181)

6,5
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
5,7
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
6,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
uważam, że jak na silnik 2.2 Litra i masę jaką posiada. spalanie po wlaczeniu tempomatu 90 km/h 4.6 L ropy to rewelacja :)w sumie już nie najnowszym silniku
6,5
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
7,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Spalanie bardzo atrakcyjne. Kłopot z serwisem to nie cena, a przede wszystkim średnia kompetencja mechaników. Na niektóre nawet podstawowe części trzeba długo czekać.
6,1
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Dla mnie strzał w 10. Codziennie jeżdżę 70 km. do pracy i z powrotem. Trasa dwu pasmowa pod Warszawą. Po mieście z 10% tej drogi. Spalanie na poziomie 6.1-6.2 l/100km. Po Warszawie maksymalnie spala do 8.5 l/100km. Matiz mi na trasie palił 6 litrów, czyli tyle co ten Saab. Na autostradzie na Słowacji na odcinku 200 km. spalił według kompa 5,2 l/100km
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 I
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
7,3
l/100km
9,5
l/100km
12,7
l/100km
Zobacz dzienniki
6,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Średnie spalanie na poziomie 6,5-7.0 przy włączonej klimatyzacji i bez zbędnego oszczędzania. Najniższe jakie udało mi się osiągnąć to 5.0. Po mieście maks do 9.0. Niestety serwis autoryzowany jest bardzo drogi. Warto poszukać nowych części w hurtowni. Kosztują 30% tego co w serwisie a są oryginalne. Dla przykładu zawór EGR w serwisie 3800zł, ja kupiłem nowy za 1600zł.
6,9
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Jak na możliwości i wagę tego auta, to nie jest źle ... nogi też nie mam najlżejszej =]
8,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
6,5
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Saab 9-3 I