Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 I

Podsumowanie 182 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
61,17 zł
13
8,3
51,52 zł
1
10,1
62,85 zł
20
9,9
61,46 zł
3
10,2
63,53 zł
9
10,1
62,70 zł
5
11,2
69,22 zł
2
10,7
66,25 zł
14
10,8
66,84 zł
3
12,8
79,46 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
32,04 zł
2
11,2
36,25 zł
5
11,6
37,54 zł
4
13,0
42,08 zł
1
Silniki Diesla Saab 9-3 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
42,10 zł
40
6,9
43,14 zł
59

Zużycie paliwa Saab 9-3 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (182)

10,7
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
w korkomiescie - do 14/100, w trasie na autostradzie z klima i nie ooszczedzanym turbo - ok. 10/100
6,5
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
5,7
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
6,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
uważam, że jak na silnik 2.2 Litra i masę jaką posiada. spalanie po wlaczeniu tempomatu 90 km/h 4.6 L ropy to rewelacja :)w sumie już nie najnowszym silniku
6,5
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
7,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Spalanie bardzo atrakcyjne. Kłopot z serwisem to nie cena, a przede wszystkim średnia kompetencja mechaników. Na niektóre nawet podstawowe części trzeba długo czekać.
6,1
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Dla mnie strzał w 10. Codziennie jeżdżę 70 km. do pracy i z powrotem. Trasa dwu pasmowa pod Warszawą. Po mieście z 10% tej drogi. Spalanie na poziomie 6.1-6.2 l/100km. Po Warszawie maksymalnie spala do 8.5 l/100km. Matiz mi na trasie palił 6 litrów, czyli tyle co ten Saab. Na autostradzie na Słowacji na odcinku 200 km. spalił według kompa 5,2 l/100km
6,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Średnie spalanie na poziomie 6,5-7.0 przy włączonej klimatyzacji i bez zbędnego oszczędzania. Najniższe jakie udało mi się osiągnąć to 5.0. Po mieście maks do 9.0. Niestety serwis autoryzowany jest bardzo drogi. Warto poszukać nowych części w hurtowni. Kosztują 30% tego co w serwisie a są oryginalne. Dla przykładu zawór EGR w serwisie 3800zł, ja kupiłem nowy za 1600zł.
6,9
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Jak na możliwości i wagę tego auta, to nie jest źle ... nogi też nie mam najlżejszej =]
8,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Saab 9-3 I