Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 406

Podsumowanie 936 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 406
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
48,37 zł
10
8,5
51,26 zł
35
8,7
52,15 zł
35
8,4
50,37 zł
95
9,2
55,56 zł
66
6,9
41,57 zł
1
9,3
55,81 zł
75
10,4
62,58 zł
9
9,4
56,59 zł
18
10,9
65,81 zł
32
10,8
65,17 zł
22
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Peugeot 406
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,4
32,17 zł
7
10,1
31,24 zł
17
10,4
32,06 zł
11
9,8
30,42 zł
49
10,4
32,03 zł
31
10,6
32,76 zł
49
10,8
33,41 zł
3
10,3
31,80 zł
5
12,2
37,88 zł
9
13,4
41,45 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Peugeot 406
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,02 zł
1
6,6
39,63 zł
60
6,4
38,67 zł
75
6,2
37,38 zł
148
6,6
39,79 zł
32
7,1
42,62 zł
38
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Peugeot 406 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (936)

11,2
Peugeot 406
Sedan 2.0 16V 132KM 97kW
Auto bardzo ekonomiczne, biorąc pod uwagę wiek. Przy bardzo ciężkiej nodze zanotowalem 12,7 wyżej mi się nie udało wejść latem, zimą jest już gorzej bo potrafi wypić do 15 litrów. Na autostradzie przy oszczednej jeździe myślę że da się zejść poniżej 10 ale przy prędkości autostradowej (140-160) obliczylem 10,2 to bardzo zadowalający wynik. Polecam
6,5
Peugeot 406
Sedan 1.9 TD 90KM 66kW
7,3
Peugeot 406
Sedan 2.0 HDi 109KM 80kW
Samochód po mieście nie jest zbyt ekonomiczny ale dosyć komfortowy. Jeżeli ktoś zna się minimalnie na mechanice niektóre elementy może wymienić sam. Ceny części są różne. Drogie może okazać się koło dwumasowe ze sprzęgłem( tak słyszałem). Oraz Cieknąca maglowanica. Przy poszanowaniu i regulanym serwisie samochód zrobi wiele tys. km. z
11,6
Peugeot 406
Sedan 2.0 16V 136KM 100kW
5,2
Peugeot 406
Sedan 2.0 HDi 90KM 66kW
oszczędne jak się nie ma ciężkiej nogi,
10,3
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 207KM 152kW
207KM daje TYLE radości z jazdy, że kontrolowanie ile spala auto nie ma najmniejszego sensu. Przy prędkości 70 Km/h na 4tym /5 tym biegu potrafi spalić 7,5 l. 21 litrów przy przeciąganiu na drugim i trzecim biegu ,a zabawa jest przednia - taką chwilową wartość pokazuje komputer-tyle też potrafi spalić. Trasa plus tempomat i 140 ,do 160 km/h zamyka się wartościami 9,5 ,11 litrów - dwie osoby + AC włączona. Auto, jeżeli jest zadbane ,a właściciel zamiast naklejki "nie piję za kierownicą" i 18 calowych felg z profilem 40 zmienia regularnie olej ,filtry i leje dobre paliwo, codziennie dostaje 100% dawki czystej frajdy z jazdy - wrażenia są naprawdę z górnej półki. Auto stworzone do długich tras, wbrew pozorom (coupe) bardzo wygodne. Zawieszenie, pod warunkiem ,że jest sprawne przykleja Coupe do jezdni - układ kierowniczy reaguje z precyzją szwajcarskiego zegarka - cały czas masz wrażenie ,że w pełni kontrolujesz auto. Szukając 406 Coupe celujcie w silnik 3.0 - bez znaczenia 196 ,czy 207 KM, wiem co mówię. Gaz? Nie ,na 100% nie w silniku 207 KM , ten motor "nie lubi" gazu. 196 KM podobno znosi lepiej, nie mam zdania, nie założę gazu. Przed zakupem koniecznie sprawdzić silnik w ASO lub u Dobrego mechanika. Szerokiej drogi i niech moc będzie z Wami.
Dziennik kosztów dla Peugeot 406
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,8
l/100km
9,4
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
11,3
Peugeot 406
Coupe 2.0 16V 132KM 97kW
7,9
Peugeot 406
Coupe 2.2 HDi 133KM 98kW
Koszty to standardowe wymiany filtrów oleju.
10,0
Peugeot 406
Sedan 1.8 16V 116KM 85kW
Bardzo dobra instalacja LR Omegas spalanie w tym aucie jest czystą oszczędnością , aż miło się tankuje , polecam wszystkim
8,2
Peugeot 406
Kombi 2.2 16V 158KM 116kW
Jak w każdym samochodzie. Jak dbasz i wkładasz to będzie jeździł i jeździł, jak zaniedbujesz to się mści. Ja zakupiłem auto w okazyjnej cenie od emerytowanego wojskowego, który był głuchy bo całe życie pracował na lotnisku więc nie słyszał wielu stuków, puków, klepania wariatora itp. Poza tym u mnie w aucie musi być wszystko na tip top więc nie oszczędzam na naprawach. No to po kolei: Na dzień dobry po zakupie duży przegląd z wymianą wszystkich płynów, filtrów, tarcz hamulcowych z przodu, nabijanie klimy i mnóstwo innych drobnych rzeczy. kilka miesięcy później trochę grubsze rzeczy, pompa wspomagania, wentylator chłodnicy, amory tył. Później ten nieszczęsny wariator faz rozrządu. Następnie pasek klinowy plus rolki i napinacze. Zawieszenie przód, właściwie całość. Wypalony tłumik końcowy (założyłem na zamówienie z kwasówki bo nie ma zamienników a nowy z ASO kosztował tyle samo). Do zrobienia jeszcze sprzęgło bo tarcza się zwichrowała i trzęsie autem przy ruszaniu. W sumie przez dwa lata włożyłem w to auto ok. 8 - 9 tyś.zł a jest jeszcze kilka rzeczy do zrobienia. Czy to dużo? Jak już pisałem na wstępie dla mnie auto ma być sprawne na tip top i zawsze dojechać tam gdzie chcę. Do tej pory Peugeot zjechał pół Polski i zawsze bez problemu docierał do celu i wracał z powrotem, więc jak najbardziej uważam że jest wart każdych zainwestowanych w niego pieniędzy. Spalanie wręcz nie do uwierzenia. Nie jeżdżę szybko ale też nie emerycko. Zdecydowana większość to jazda po mieście. Średnie na obecną chwile to 8,5l Miasto, zima, krótkie dystanse ok. 10l Trasa zgodnie z przepisami ok. 6,5l Trasa 140 - 160 km/h ok. 7,5l Trasa 200 i powyżej ok.14l (brak 6-biegu)
Peugeot 406