Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 406

Podsumowanie 41 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Peugeot 406 3.0 V6 24V 190KM 140kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,2
67,15 zł
18
9,7
58,01 zł
4
10,9
65,54 zł
10
Silnik Benzynowy Peugeot 406 3.0 V6 24V 190KM 140kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,0
37,42 zł
7
14,1
43,91 zł
1
12,0
37,37 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (41)

12,0
Peugeot 406
Sedan 3.0 V6 24V 190KM 140kW
14,0
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
Witam. Mam pytanie posiadam Peugota 3.0 w manualu od pewnego czasu spanie powiększyła się i to na dość duże i w dodatku kopii na czarno. Pomocy co może być?
14,0
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
Witam. Mam pytanie posiadam Peugota 3.0 w manualu od pewnego czasu spanie powiększyła się i to na dość duże i w dodatku kopii na czarno. Pomocy co może być?
12,0
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
12,3
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
Ogólnie jak to przy większych silnikach - im szybciej jedziesz tym mniej pali. W korkach w centrum dużego miasta wychodzi 17l. moze nawet więcej. Nie wierzcie w cuda, że w mieście komuś pali 10 litrów, czy nawet 12. Na trasę ekonomiczne auto, przy prędkościach do 150km/h pali maksymalnie do 10l. Rekord 8l - jazda w trasie z prędkością 90-100km/h.
12,0
Peugeot 406
Sedan 3.0 V6 24V 190KM 140kW

Usterki Peugeot 406

Liczba wpisów: 59

Peugeot 406 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

10,8
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
Średnio 11l to normalnka!
11,5
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
I tutaj można się rozpisać... :) ogólnie tak jak wcześniej pisałem samochód waży 1500kg i silnik 2.0 potrafi spalić prawie tyle co 3.0... a jazda jest nieporównywalna. 3.0 benzyny spala ok. 11L/100km 2.0 pali 9-10l/100km więc nie ma żadnej przepaści. Ja posiadam instalacje LPG spalanie wygląda tak trasa normalna jazda do 130km/h 10,5 LPG/100km trasa 130km-170km/100km - 13,5-14 LPG/100km miasto 12-13,5/100km LPG Więc przy obecnych cenach nie jest tak źle. Co do cen pozostałych rzeczy. Ogólnie 3.0 jest droższy w utrzymaniu niż 2.0 rozrząd - 1600zł kompletny oryginalny tarcze przód 350 zł TRW klocki przód 120 zł tył 80zł filtry powietrza, kabinowy, oleju + olej i wymian 300zł (jest tanio :D) Poduszki pod silnik 230 zł sztuka oryginalna z salonu:) pasek alternatora, rolka napinacza alternatora 100 zł komplet łączników stabilizatorów oryginalne 320 zł na przednią i tylnią oś akumulator 350 zł Ogólnie nie jest tak źle tylko rozrząd jest droższy bo to V6 ale pozostałe części pasują od zwykłej 406... rzadko coś się psuje ja swoją pini :) przejechałem 70 tyś km i jedyne co wymieniałem to te części co wypisałem powyżej ale to są bardziej eksploatacyjne części, nigdy nie miałem poważniejszych napraw, nigdy nie stałem na drodze gdzieś w polu :)
9,1
Peugeot 406
Kombi 3.0 V6 24V 190KM 140kW
3.0 litrowy motor V6 nie spali 7 litrów w mieście. Ale już 2.0 spali 10 litrów a tutaj 3.0 i średnie spalanie 10l/100km zrobiłem już 20 000km i naprawdę tak jest. Jak jeżdżę po samym mieście to te 12 trzeba liczyć na 100km. Koszty jednak ograniczają się jedynie do lania paliwa.
14,1
Peugeot 406
Kombi 3.0 V6 24V 190KM 140kW
Nic Dodać nic ująć! Jak na taki silnik to dla mnie bomba!!! Spalanie na benzynie to od wyniku z gazu odjąć trzy litry. Nie jest źle jak na 3.0 V6 Mam takiego od marca i jestem bardzo zadowolony ;) Pozdrawiam wszystkich
Peugeot 406