Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 406

Podsumowanie 937 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 406
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
48,15 zł
10
8,5
51,02 zł
35
8,7
51,91 zł
35
8,4
50,14 zł
95
9,2
55,30 zł
66
6,9
41,37 zł
1
9,3
55,55 zł
75
10,4
62,29 zł
9
9,4
56,33 zł
18
10,9
65,51 zł
32
10,8
64,87 zł
22
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Peugeot 406
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,4
32,39 zł
7
10,1
31,46 zł
17
10,4
32,28 zł
11
9,8
30,63 zł
49
10,4
32,25 zł
31
10,6
32,98 zł
49
10,8
33,64 zł
3
10,3
32,02 zł
5
12,2
38,14 zł
9
13,4
41,73 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Peugeot 406
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,34 zł
1
6,6
40,02 zł
60
6,4
39,06 zł
75
6,2
37,73 zł
149
6,6
40,19 zł
32
7,1
43,05 zł
38
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Peugeot 406 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (937)

8,2
Peugeot 406
Kombi 2.2 16V 158KM 116kW
Jak w każdym samochodzie. Jak dbasz i wkładasz to będzie jeździł i jeździł, jak zaniedbujesz to się mści. Ja zakupiłem auto w okazyjnej cenie od emerytowanego wojskowego, który był głuchy bo całe życie pracował na lotnisku więc nie słyszał wielu stuków, puków, klepania wariatora itp. Poza tym u mnie w aucie musi być wszystko na tip top więc nie oszczędzam na naprawach. No to po kolei: Na dzień dobry po zakupie duży przegląd z wymianą wszystkich płynów, filtrów, tarcz hamulcowych z przodu, nabijanie klimy i mnóstwo innych drobnych rzeczy. kilka miesięcy później trochę grubsze rzeczy, pompa wspomagania, wentylator chłodnicy, amory tył. Później ten nieszczęsny wariator faz rozrządu. Następnie pasek klinowy plus rolki i napinacze. Zawieszenie przód, właściwie całość. Wypalony tłumik końcowy (założyłem na zamówienie z kwasówki bo nie ma zamienników a nowy z ASO kosztował tyle samo). Do zrobienia jeszcze sprzęgło bo tarcza się zwichrowała i trzęsie autem przy ruszaniu. W sumie przez dwa lata włożyłem w to auto ok. 8 - 9 tyś.zł a jest jeszcze kilka rzeczy do zrobienia. Czy to dużo? Jak już pisałem na wstępie dla mnie auto ma być sprawne na tip top i zawsze dojechać tam gdzie chcę. Do tej pory Peugeot zjechał pół Polski i zawsze bez problemu docierał do celu i wracał z powrotem, więc jak najbardziej uważam że jest wart każdych zainwestowanych w niego pieniędzy. Spalanie wręcz nie do uwierzenia. Nie jeżdżę szybko ale też nie emerycko. Zdecydowana większość to jazda po mieście. Średnie na obecną chwile to 8,5l Miasto, zima, krótkie dystanse ok. 10l Trasa zgodnie z przepisami ok. 6,5l Trasa 140 - 160 km/h ok. 7,5l Trasa 200 i powyżej ok.14l (brak 6-biegu)
5,6
Peugeot 406
Sedan 1.8 16V 110KM 81kW
trasa minimalne spalanie do 100 km.h 5,3 .średnia trasa 6,5 l. miasto minimum 6 max 9
13,1
Peugeot 406
Coupe 2.0 16V 136KM 100kW
Silnik jak na swoją moc ma duże zapotrzebowanie na paliwo. Możliwe jest zejście poniżej 10l/100km tylko na autostradzie jadąc 80km/h. Realnie zawsze będzie palił powyżej 10l. W cyklu miejskim jedynie, przy dynamicznej jeździe średnia na komputerze to nawet 16l/100km.
10,8
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 110KM 81kW
U mnie świetnie. Na LPG w mieście ok 12 l. Ale poza udało się zejść poniżej 8 l. Samochodem nie da się ścigać więc jazda ekonomiczna jest w pewien sposób wymuszona. Tak powyżej 10 km/h niż mówią przepisy i średnia wypada 9 l/100 (autostrada 130 jak kodeks przewiduję). Oleje normalnie. Części - dużo zamienników ale i markowe z promocji znajdą się w dobrej cenie (np. amortyzatory tył Monroe - 200 za kpl.). Łatwość wymiany części. Mechanicy nie narzekali. Samemu też można dużo zrobić zwłaszcza że silnik jest mało skomplikowany. W komorze silnika naprawdę dużo miejsca. Jest gdzie machać wkrętakiem i kluczem. Czasami się zastanawiałem czy do tego samochodu jest mechanik potrzebny. Trochę czasu, narzędzi i minimalne doświadczenie przy rozkręcaniu czegokolwiek wystarczą. A i dodałem dwa razy ceramizer do silników (koniecznie oryginalny). Efekt natychmiastowy.
6,5
Peugeot 406
Sedan 1.8 16V 110KM 81kW
12,2
Peugeot 406
Coupe 2.0 16V 136KM 100kW
jak dla mnie spalanie ok przy prędkościach 100 130. 11,3 to dobry wynik . a jeżeli mam ciężką nogę to i nawet do 14-15 litrów gazu wciągnie ale nie po to jest coupe aby stać w miejscu :)

Usterki Peugeot 406

Liczba wpisów: 59

Peugeot 406 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

7,8
Peugeot 406
Coupe 2.2 16V 158KM 116kW
Spalanie zależy od stylu jazdy. Cisną to targa ile chce, a jak lecę powoli na tempomacie to jest oszczędny
7,4
Peugeot 406
Kombi 2.1 TD 12V 109KM 80kW
Auto na taksówce 95% miasto (Wrocław), 5% trasa, spalanie 8,2-8,4. Na trasie spokojna jazda 90-100km/h ok. 6,5-6,8 l/100km Autostrada 120-130 km/h ok 7 l/100km Opony standardowe 195/65 ciśnienie 2-2,4 atm.
6,2
Peugeot 406
Sedan 2.0 HDi 109KM 80kW
Ceny części eksploatacyjnych bardzo dobre, trochę martwi mnie duzy rozrzut spalania od 4,5 litra w trasie przy 90km/h do prawie 9l w miescie...
11,7
Peugeot 406
Kombi 2.0 Turbo 147KM 108kW
Auto jak na swoją cenę, wyposażenie oraz osiągi godne polecenia, doskonale sprawdza się dla rodzin z małymi dziećmi, a o jeździe samemu bez dzieci nie wspomnę. Przez półtora roku wymieniony tylko łącznik stabilizatora i regulacja LPG. Jedynym dużym minusem jest spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe 14-15l na 100km. Maksymalne spalanie miasto 18,5l przy 4-5tyś obrotów cały czas.
Peugeot 406