Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Insignia I

Podsumowanie 747 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Opel Insignia I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Opel Insignia I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,5
39,03 zł
2
10,9
34,04 zł
4
14,3
44,65 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki z LPG Opel Insignia I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki z LPG Opel Insignia I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Opel Insignia I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (747)

6,8
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
pomimo przeczytanych tutajopini samochód pali naprawdę mało. nie szaleje i przy jeździe ok 110-120 spala poniżej 6L. Jazda głównie na trasie.
13,7
Opel Insignia I
Sedan 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
automat, na baku 70l robię w porywach do 540 km w trasie przy bardzo spokojnej jeździe... Standard to 500 km
12,9
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
5,5
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
6,7
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
6.6 srednio w automacie , ale jezdze spokojnie . Wczesniej palilo duuuuzo wiecej
12,8
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
niestety pali jak mały czołg, zarówno w mieście jak i poza miastem
13,6
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
11,9
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
12 litrów w mieście to już przeżytek ( 2-3 litry za dużo), wstyd dla Opla!!!
6,1
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
10,2
Liczba komentarzy: 1
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Dalszy ciąg uwag o automacie. Wiosna. Spalanie w mieście spadło do 11,6 l/100km. Zmniejszyły się problemy z obrotami biegu jałowego, co nie znaczy, że ich nie ma. Moja stara Vectra spalała (rozgrzana) na biegu jałowym ok.0,5-0,6 l/h, z klimatyzacją - 0,7 l/h. Insignia nie schodzi poniżej 0,9 l/h!! Najczęściej 1,1-1,3 l/h. Ten silnik nie ma prawa spalać mało! Do tej pory serwis Opla twierdził, że nieco wysokie obroty (1000-1050/´) wynikały z: 1. chęci spalania cząstek stałych w filtrze 2. chęci dogrzania kabiny 3. z powodu niskiego napięcia w akumulatorze, natomiast nie z chęci napędzania samochodu!! Otóż nieprawda. Od kilku dni jest dość ciepło i silnik nie wchodzi na obroty powyżej 800/´ (albo wchodzi po bardzo krótkim czasie). Zdarzyło się, że obroty spadły do tych 800/´, gdy silnik nie osiągnął nawet 50 st.C!! Czyżby nagle nie chciał spalać cząstek stałych w filtrze? Praca diesla nie ma związku z temeperaturą silnika, tylko z temperaturą otoczenia!! Paranoja! Po prostu źle zaprogramowana skrzynia i fatalnie ustawiony tryb pracy biegu jałowego. Opel, a właściwie jego inżynierowie, nawalili na całej linii. Poczekam jeszcze do wczesnego lata (będzie dłuższa trasa i troche cieplej) i sprawdzę jeszcze raz możliwości automatycznej skrzyni biegów. Może się okazać, że nie jest to samochód na zimę... Zastanawiam się też nad listem do Opla... Pozdrawiam.
Opel Insignia I