Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Insignia I

Podsumowanie 14 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Opel Insignia I 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,8
70,78 zł
5
13,0
77,71 zł
1
11,7
69,64 zł
2
17,9
107,01 zł
1
-
-
0
Pokaż więcej silników
Silnik Benzynowy Opel Insignia I 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
15,3
47,77 zł
5

Lista raportów zużycia paliwa (14)

11,6
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
17,8
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Normalna jazda, 70/30 trasa/miasto, średnio 18.6 LPG. Typowo trasa, 90km/h 15.5LPG. Automat, masa własna 2050kg
14,3
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Powiedzmy że pali 15l LPG/100km, przy dosyć dynamicznej jezdzie. Wchodzi mi 60L gazu i tak średnio właśnie 400km zrobie, czasami 20-30 km + lub -. Ale wieksze różnice ciężko zrobić więc nie ma się co za bardzo ograniczać. Najmniej jak udało się się osiągnąć to ~13L/100km, da się ale trochę nudno się jedzie. Auto waży 2T+ więc palić musi. Ale ogólnie też przez to że takie ciężkie na autostradzie super krążownik, nie czuć prędkości(wiatru) w zakrętach też bardzo pewne. Ogólnie polecam kupiłbym jeszcze raz, najsłabszy punkt.... chyba skrzynia nie psuje się ani nic ale trochę wolno zmienia i czuć te zmiany (do przywyknięcia).
14,0
Opel Insignia I
Hatchback OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Duże spalanie ale również fajne przyspiesznie, auto w automacie ma trochę zamulona skrzynie, również ciężkie 1950kg. 12l na 100 spalnie miałem na drodze ekspresowej przy prędkości średnio 130km/h tempomat, 4 osoby + bagaże
17,3
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Masa 2200 kg, automat
14,3
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Przy dynamicznej jeździe może spalić sporo więcej ...
17,9
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC Facelifting 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Niestety masa robi swoje, naprawdę staram się zejść ze spalaniem ale z własnego doświadczenia z tym autem wiem, że spalanie poniżej 14 jest praktycznie nie możliwe. 14.6/100 było w trasie Wrocław - Warszawa przy stałej prędkości 160km/h.
11,7
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
13,0
Opel Insignia I
Hatchback OPC Facelifting 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Cześć Wszystkie wyniki uzyskane ze stacji paliw: nalanie do pełna, jazda, nalanie do pełna, obliczenie spalania. Średnie maksymalne spalanie (miasto 100%): korki, klimatyzacja, normalne ruszanie spod świateł, jazda w trybie NORMALNYM Średnie minimalne spalanie (miasto 50% trasa 50%): klimatyzacja, normalne ruszanie i uzyskiwanie zadanej prędkości, jazda w trybie NORMALNYM, od czasu do czasu szybszy odcinek do 160km/h Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie (trasa 100%): klimatyzacja, normalne ruszanie i uzyskiwanie zadanej prędkości, jazda w trybie NORMALNYM. Jazda głównie z prędkością 110km/h (około 75%), szybsze odcinki z prędkością 160km/h (10%), wolniejsze odcinki 70km/h (10%), poruszanie się po mieście 30km/h (5%) Auto z przebiegiem 47kkm, skrzynia automatyczna, opony 255/35/20 Michelin Pilot. Paliwo na jakim porusza się auto to Verva 98, Olej używany w aucie to Motul 300V 0w40 + 0,5l Millitec-1 wymieniany co 10kkm. Pierwsze OPC jakie udało się kupić i pierwszy automat. Wygląd, dźwięk (wydech standardowy, odczucia w kabinie) wrażenia z jazdy naprawdę ekstra. Po przesiadce z diesla 150KM .... inny świat. Największy minus to mały zbiornik paliwa, Niestety, ale 70 litrów to trochę mało; 500km na zbiorniku trochę denerwuje. Skrzynia automatyczna mogłaby trochę płynniej pracować. Z usterek póki co to rozładowana bateria w kluczyku. Fotele Recaro bardzo wygodne i tak naprawdę jedyne które pasują do wnętrza wg mnie. Patrząc na koszty eksploatacji w ciągu miesiąca to robiąc 1500km w miesiącu oraz doliczając obsługę, tj. olej i filtry wychodzi jakieś 1200zł. (bez robocizny za wymianę oleju i zakup opon) Z kosztowniejszych rzeczy które czekają w niedalekiej przyszłości to wymiana dynamiczna oleju w skrzyni na 60kkm (olej + robocizna) ok.1800zł, wymiana oleju w haldexie na 60kkm (olej + filtr + uszczelka + robocizna) 700zł. Jeśli ktoś się waha między dieslem 195KM, a benzyną 260KM lub 325KM to zdecydowanie polecam benzynę, ponieważ: 1. Silnik V6 (inna elastyczność względem R) 2. Napęd 4x4 3. Bardzo udana i wytrzymała konstrukcja, rozwinięcie silnika 2.8 z Vectry C 4. Możliwość założenia LPG Można by wiele napisać o tym aucie, ale polecam się nim po prostu.... przejechać i sprawdzić czy auto pasuje do naszych potrzeb i jest tym czego poszukiwaliśmy :)
12,0
Opel Insignia I
Hatchback OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
jak w każdym Oplu
Opel Insignia I