Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Insignia I

Podsumowanie 39 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Opel Insignia I 2.0 CDTI BiTurbo Ecotec 195KM 143kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,8
47,34 zł
2
7,0
42,97 zł
6
7,4
44,90 zł
8
7,5
45,82 zł
2
7,2
43,98 zł
1
8,4
51,31 zł
12
7,9
48,41 zł
8
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (39)

7,9
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Skrzynia automat
8,1
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Średnia 8,4L z 18 tys. km, auto użytkowane jazda po mieście na krótkich odległościach ze światłami, weekend trasa 200km
7,4
Opel Insignia I
Country Tourer 2.0 CDTI BiTurbo Ecotec 195KM 143kW
Auto na pusto waży 2079kg, DMC 2455kg... Dynamika podobna jak zwykłej Insignii 170 koni w automacie. Jedna stabilność prowadzenia a zwłaszcza przy ciągnięciu przyczepy realnej wagi 1300kg bez porównania, pod tym względem bije także passata alltrack czy audi A6 allroada. Passat sztywny i skacze na dziurach, audi nadsterowne na łukach... Opel to taki toporny czołg którego da się w pełni wyczuć
7,7
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
6,6
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Najnowsze wyniki, po wymianie dwumasy ze sprzęgłem. Blisko dwutonowy pojazd z napędem 4x4 i oponami 245/45 R18, aktualnie jeżdżony w Szwecji na szwedzkim paliwie. Dane podawane z komputera, realnie zapewne ~0,5l różnicy. Jeżdżąc do i z pracy trasą z ograniczeniem 80-90kmh 15km w jedną stronę spalanie wynosi między 6-6,5l (bez świateł czy skrzyżowań). Jadąc 210km na lotnisko najpierw krajówkami, potem trasą szybkiego ruchu spalanie 5,7l (średnia prędkość 96kmh). Na krótkich dystansach w średniej wielkości mieście wychodzi około 7,5l. Staram się z ciekawości lżej operować gazem by uzyskać możliwie jak najniższe spalanie. Na dojazdach do pracy najniżej jestem w stanie zejść do 5,8l, obroty trzymam między 1700 a 2200.
5,9
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Wyniki powyżej podane z komputera, średnia realna wyższa o 0,5 l/100km. Z ostatniej podróży, robionej po wymianie tarcz i klocków hamulcowych, i przesmarowaniu prowadniczek (mam wrażenie że miało to wpływ na spalanie). Poprzedni najniższy wynik w długiej trasie podawałem tu 6,4 l/100km (trasa Gdańsk-Lublin). Teraz miałem podróż do Słowenii, tam i z powrotem 3700km, około 500-600km zrobionych w górskich warunkach, gdzie czerpałem przyjemność z jazdy (czyli używałem więcej gazu niż było potrzeba :) ). Średnia z tej trasy na komputerze to 5,9 l/100km, minimalnie spadło do 5,6. Po sprawdzeniu i dotankowaniu auta po powrocie średnia realna wyszła 6,45 l/100km. Uważam, że jak na blisko dwutonowy pojazd z napędem 4x4 i niemałymi oponami (245/45 R18) jest to bardzo dobry wynik.
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,9
l/100km
10,4
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
7,1
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
auto po chip tuningu
7,6
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
6,2
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
7,5
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
spalanie jak na masę samochodu całkiem ok.
Opel Insignia I