Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Insignia I

Podsumowanie 68 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Opel Insignia I 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,8
70,75 zł
20
12,4
74,37 zł
35
12,0
71,47 zł
9
Silnik Benzynowy Opel Insignia I 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,7
30,29 zł
1
11,3
35,28 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (68)

11,0
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
11,7
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Auto nie jest tanie w utrzymaniu. Spalanie oscyluje minimum około 10L/100km, przy dynamicznej jeździe do 14L/100 na autostradzie i do 16L/100km w mieście przy ostrej jeździe. Koszty części zamiennych również do bardzo tanich nie należą.
14,3
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
ogólnie dużo, ale cóż za auto. Taki aut nie robi nikt, bmw to przy insignii kupka gowna
11,2
Liczba komentarzy: 1
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
12 litrów na 100km. Jeżdżę pół na pół miasto i dojazd do domu. Trasy głównie wakacyjne. 25000 rocznie - typowy średniak. Jeżdżę zdecydowanie dynamicznie, na niemieckich autostradach b. szybko - wtedy spalanie rośnie. Z przerażeniem czytam raporty innych użytkowników, słyszałem, że zdarza się i 15 litrów, ale myślałem, że to absolutne wyjątki. Moje 12 jest pewne czytane z komputera ale i kalkulowane z tankowania/przejechane kilometry. Auto jest rewelacyjne jeśli chodzi o kulturę pracy silnika i dynamikę. Skrzynia bezproblemowa. Mój sąsiad przez 2 lata rejestrował spalenie 12,5, jego żona tym samym autem spalanie przez kolejne 2 lata 9,5! W mojej ocenie OK.
15,3
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Mam mieszane uczucia, ale wrescie sprzedalem auto i moge napisac prawde. Insignia jest srednio wykonano i do tego duze spalanie mojego silnika 2.0 turbo 220 KM. Srednio pali koło 17 litrów, osiągi są średnie. Ale udało mi sie sprzedac Insignię za 32 tys. Kupiłem ją w 2009 roku, przejechałem niecałe 150 tys. km, podczas tego czasu mialem sporo drobnych awarii i awarię automatu. Naprawa 5 tys. złotych i po dwóch miesiącach zaczeło znowu szarpac. M.in. z tego powodu go sprzedałem. Trafił się napaleniec ;)
11,5
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

20,3
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Duże spalanie przez powolny automat i duża masę własną auta.
18,3
Liczba komentarzy: 1
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Automat ospały, spalanie wysokie ze względu na ciężar auta. Automat za wolny i stwarza duże problemy. U mnie strasznie szarpie przy ruszaniu i serwis rozkładał ręce i nic z tym nie zrobił, tak jeźdzę tym autem, ale to jest mordęga, a kupca nie mogę znaleźć, bo automat odstrasza ludzi. Jak automat to tylko dsg z audi/vw. Opel to porażka.
9,5
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Hmmm w przypadku tego silnika ciężko mówić o kwestiach ekonomicznych, koszty tankowania i jeżdżenia do małych nie należą. Jeśli zaś chodzi o naprawy to również się nie wypowiem ponieważ ja w nim jeszcze nic nie robiłem. Spalanie (90-100 na polskiej "autostradzie" - 7.2 L, 100-120 na pozostałych drogach - 9.2 L, miasto od 11 do góry, im więcej uśmiechu tym szybciej strzałka spada :) średnio 12 ale mam cholernie ciężką nogę.
11,8
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Opel Insignia I