Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Insignia I

Podsumowanie 68 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Opel Insignia I 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,8
70,75 zł
20
12,4
74,37 zł
35
12,0
71,47 zł
9
Silnik Benzynowy Opel Insignia I 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,7
30,29 zł
1
11,3
35,28 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (68)

14,4
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
11,5
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
auto piękne wygodne trochę pali :) ale wart jest tego mam go około 2 lat nie mogę sie na niego napatrzeć tak na mnie działa a roskoszuję się jazdą jak bym go kupił wczoraj jeśli ktoś uważa inaczej to nie zna się na wygodzię i na pięknie tego modelu reszta marek to boby
13,2
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
12,8
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Paliwo + serwis w ASO - PORAŻKA
10,3
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Auto jest bardzo ekonomiczne , jak na swoją moc zużycie lpg jest bardzo niewielkie .Instalacja Landi Renzo z bezpośrednim wtryskiem jest bardzo oszczędna
10,2
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Mam mojego kocurka już pół roku i nieprawdą jest że pali jak smok.Automat też pracuje bez zarzutów.Jazda to naprawdę wygoda i komfort można porównać do BMW seria 5 ale za BMW trzeba zapłacić razy dwa.
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,9
l/100km
10,4
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
11,2
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Samochód mimo swojej masy bardzo dynamiczny. Przy spokojnej jeździe potrafi naprawdę być oszczędny. Gdy trzeba depnąć to jest z czego"odkręcić",ale wtedy za to płacimy... Przy średniej V:180, bardzo ostrej jazdy osiągnąłem wynik 17,8 na odcinku 200Km. Przy tej masie i dynamice doskonale!
9,9
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Spalanie 50 % miasto, 50% trasa to ok 10 L. Czy dużo ? to jednak 220 konna uturbiona benzyna, nikt się nie spodziewał chyba wyników na poziomie opla corsy ?
10,9
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
To jest piękny samochód z dobrym silnikiem, który radzi sobie bez większego problemu z tą masą (1760kg) oraz potrafi dostarczyć wiele przyjemności z jazdy. Do tego auto przy spokojnej jeździe jest bardzo ciche i elastyczne, natomiast przy bardziej gwałtownym naciśnięciu na pedał przyspieszenia wydaje bardzo przyjemny dźwięk i fajnie wciska w fotel. Również odpalenie tego auta to bardzo ładny dźwięk. Mam ten samochód od września 2015 i nadal jestem nim zachwycony. A spalanie? - No cóż, jeśli ktoś przy tej masie i mocy spodziewał się innego, to chyba był zwyczajnie naiwny.
11,3
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Spalanie auta to koszmar. Wiem ze auto swoje waży, ma stały napęd 4x4 ale pali tyle co silniki o dużo większej pojemności. Auto zaczipowane na 280 koni, i 450 nm sprawia ogromną radość z wyprzedzania jednak ból przy tankowaniu jest ogromny. Całe szczescie że mam Opla w manualu, automat to tragedia z tego co wiem z opowiadań innych użytkowników, pozwala wkręcać silnik i zawstydzać najnowsze BMW 5 i x5 z 2.0 silnikami. Autostrada i prędkość 160km/h na tempomacie to spalanie koło 11l litra, spokojne miasto to wynik koło 13 litrów, prędkość 260 to nie powiem, komputer do 40l/100 spalanie pokazuje a potem nic wiecej, moze by nie drażnić poprostu i go nie sprzedać. Ogólnie jak ktos chce oszczędny silnik to odradzam benzyny w oplu, silnik 1,4 tez nie lepszy, trzeba go ciagle kręcić by mieć moc i pewność przy wyprzedzaniu, i spalenie w trasie wychodzi koło 14,5 gdy nie wleczemy sie za ciężarówkami.
Opel Insignia I