Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Insignia I

Podsumowanie 39 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Opel Insignia I 2.0 CDTI BiTurbo Ecotec 195KM 143kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,8
47,34 zł
2
7,0
42,97 zł
6
7,4
44,90 zł
8
7,5
45,82 zł
2
7,2
43,98 zł
1
8,4
51,31 zł
12
7,9
48,41 zł
8
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (39)

7,2
Opel Insignia I
Sedan Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
8,0
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Kupiłem Używaną Insignię z 2015 roku po 3 latach leasingu. Miała udokumentowane około 180 tys przebiegu. Więc nie stała w garażu. Opcja pawie max jak w tytule. Skóry na zamówienie itd. Wady? Niestety nie ma się co łudzić i liczyć na niskie spalanie. Najmniej przy bardzo eco jeździe 70-80 km/h 6,5 średnio. Dosyć głośny silnik i wiekszy hałas przy wyższych prędkościach niż np Opel Signum(miałem przed insignią) Zalety! Mam wspomaganie hydrauliczne wiec dla mnie perfect! Napęd 4x4 świetny! Komfort na poziomie signum więc super. Skrzynia to zwykły kinetyk więc wolny i czasem( może i częściej) zmienia biegi odczuwalnie ale mi się to podoba. Do tego zmienia je wolniej iniż tip,multi,s-tron i dsg ALE jest trwała i na prawdę komfortowa jak na kinetyka:) Insignia była moim samochodem marzeń i je spełniłem ! Wiec stosunkowo duże spalanie rekompensuje BiTurbo i 4x4 + automat:) Ja jestem zadowolony i polecam. Niski koszt części w porównaniu do konkurencji w podobnym wyposażeniu. Oczywiście NIESAMOWITE są reflektory AFL , one chyba wiedzą gdzie jadę:D przejechałem w pół roku 15tys km i jest świetnie.
7,2
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
7,2
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
7,7
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Mam wersję bez automatu i napędu 4x4 ale z systemem start-stop, więc auto jest lżejsze i częściej pracuje na niskich obrotach, ale i tak 2 turbiny wywołują wir w baku gdy często wykorzystujemy pełną moc. Samochód bardzo lekko przyśpiesza już od najniższych obrotów ok 1500 (60-100 4 bieg 5,5 s, 80-120 5 bieg 8 s) i ciągnie równo aż do odcięcia gdzieś przy 4800 obr. Przyśpieszenie do 100 też ma niezłe bo 8,2 licznikowe przy masie 1760 kg bez kierowcy. Silnik jest bardzo cichy, cichszy niż wersje 160 i 130 konne, do 2000 praktycznie go nie słychać a na liczniku jest 110 km/h na 6 biegu. Tak więc gdy jeździmy do 2000 obrotów co jest jak najbardziej możliwe przy 2 turbinach i dużym przełożeniu głównym 3,89, spalanie naprawdę jest niskie ok 7,5 przy 150 km/h a 6,5 przy ok 100 km/h. Jednak gdy zaczniemy jeździć na wyższych obrotach to do głosu dochodzi większa turbina i spalanie bardzo wzrasta, wtedy spala nawet 9,6 l średnio! Mimo to jestem zadowolony bo przyjemność z jazdy i cisza wynagradza mi to.
8,2
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Średnie spalanie z 70tys. km to 9.5 litra ON. Większość to jazda po mieście. Tanio nie jest, ale 4x4, nie najlepszy automat i waga auta robią swoje. W mieście spalanie 9-11 l (z reguły 9.5-10l), w trasie autostrada 140km/h około 8-8.5l, ekspresówka 120km/h około 6.5-7l. Napęd 4x4 bardzo fajny, ale zwiększa wagę i zużycie paliwa. Automat nieco powolny, ale w porównaniu z manualem w mieście to i tak o wiele wygodniej.
6,5
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Bardzo niskie
6,8
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
spalanie poprawne brak usterek ubezpieczenie tez niezbyt drogie
9,0
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Sporo pali
6,3
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Spalanie jak najbardziej akceptowalne. W mieście przy w miarę spokojnej(w trybie komfortowym) jeździe 7-8 l/100. Opony 245/40 R19. na autostradzie przyk ok 140km/h w okolicach 6,5l/100km
Opel Insignia I