Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mitsubishi Outlander III

Podsumowanie 135 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mitsubishi Outlander III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
41,53 zł
20
9,4
60,67 zł
14
8,7
56,68 zł
27
9,0
58,36 zł
14
9,2
59,50 zł
12
7,3
46,97 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mitsubishi Outlander III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,9
23,73 zł
1
11,8
31,33 zł
2
9,6
25,60 zł
1
9,9
26,26 zł
2
7,8
20,80 zł
1
Silniki Diesla Mitsubishi Outlander III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
54,13 zł
4
8,1
52,21 zł
9
7,9
51,19 zł
24
Silniki Hybrydowe Mitsubishi Outlander III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
51,83 zł
1
Silniki Hybrydowe Plug-in Mitsubishi Outlander III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
43,41 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (135)

9,5
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
9,5
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
6,9
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
6,7
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
1. PHEVem jeżdżę kilka miesięcy, ale ogólnie hybrydami jeżdżę od ok. 4 lat, więc mam wyrobione specyficzne nawyki - spokojna i płynna jazda z przewidywaniem i staraniem się o maksymalną rekuperację energii. Taka jazda bardzo mnie angażuje i sprawia mi dużo satysfakcji. 2. Powinienem napisać, że w codziennej eksploatacji średnie minimalne zużycie benzyny wynosi 0,0L/100 km, bo w zasadzie bateria na dzienne zapotrzebowanie mi wystarcza, dom-praca-dom lub dom-praca-zakupy-dom, czyli w granicach 40-42 km dziennie. 3. Kiedy to tylko możliwe załączam tryb ECO i wyłączam klimatyzację, w naszych warunkach dobrze sprawdzają się auta z szyberdachem. Czas ładowania akumulatora do 100% wynosi ok. 4h ze zwykłego gniazdka 230V, szybkiego ładowania nie próbowałem. 4. Pojemność baterii ok. 12 kWh, mi spokojnie starcza na 42-45 km jazdy, w trybie jazdy emeryckiej jazdy zbliżam się do 50 km, a jeden raz, choć sam nie wiem jakim cudem udało mi się ujechać na jednym ładowaniu baterii 57,5 km. Nie mam pojęcia skąd biorą się tak niskie zasięgi podawane przez innych użytkowników, może jeżdżą z załączoną klimą, albo zimą lub przy częstych opadach deszczu, które to czynniki istotnie podnoszą zużycie baterii? 5. Poniżej parametry z kilku ostatnich jazd: a) Trasa 340 km (70% autostrada z Vśr=115 km/h, 30% drogi wojewódzkie i gminne Vśr=75 km/h), po naładowaniu akumulatora do pełna, w trybie ECO i wyłączoną klimatyzacją, pod koniec urlopowej podróży - pokazało średnie spalanie 6,0L/100 km (4 osoby i 1 pies na pokładzie, bagażnik załadowany na full); b) Trasa 130 km (dwupasmówka ze skrzyżowaniami, robotami budowlanymi i przewężkami V=ok. 90 km/h), tryb ECO i załączona klima, pusty wyładowany akumulator - komputer pokazał średnie spalanie 6.3 L/100 km); c) Jazda z kompletem pasażerów po wąskich górskich serpentynach po wyładowaniu akumulatora, tryb NORMAL wyłączona klima, w granicach 8-9L/100 km (akumulatora w takich warunkach starczyło na 35 km). 6. Przeliczenie wartości zużycia benzyny "ręcznie" na kartce z grubsza potwierdza wskazania komputera pokładowego.
9,7
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2015 2.0 MIVEC 150KM 110kW
10,0
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
6,7
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV Facelifting 2020 2.4 PHEV 224KM 165kW
8,7
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.0 DOHC MIVEC 147KM 108kW
8,3
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2015 2.0 MIVEC 150KM 110kW
8,2
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Spodziewałem się lepszego wyniku..., przesiadłem się z jetty tdi która paliła średnio 5l, misiek tylko 100kg (1600kg) cięższy ale automat i większe opory powietrza robią swoje. Najgorsze jest miasto i krótkie odcinki, trasa do 120km do przeżycia 7-7,5l.
Mitsubishi Outlander III